850 نفر از کارکنان نیروی انتظامی یزد حافظ قرآن هستند
کد خبر: 3755092
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

850 نفر از کارکنان نیروی انتظامی یزد حافظ قرآن هستند

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: 850 نفر از کارکنان نیروی انتظامی این استان حافظ قرآن هستند که از این تعداد 27 نفر موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند.

850 نفر از کارکنان نیروی انتظامی یزد حافظ قرآن هستند

به گزارش ایکنا از یزد، سردار میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد عصر روز گذشته در دیدار تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی استان با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: در طول سال در راستای ارتقای سطح آموزش همکارانمان در قالب دو هزار و 520 ساعت کار آموزشی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه این کار در سطح پلیس‌های تخصصی و تمام نیروهای نیروی انتظامی استان یزد انجام شده تصریح کرد: نیروی انتظامی استان یزد سال قبل در حوزه کارکنان با کاهش 43 درصدی و امسال هم با کاهش 22 درصدی جرایم کارکنان روبرو بوده و هر سال در راستای کاهش این موضوع تا حذف کامل آن تلاش و جدیت می‌شود.
میرحیدری با تاکید بر اینکه اولویت نیروی انتظامی در راستای ارتقای سطح سلامت نیروی انتظامی در جهت رسیدن به جایگاه واقعی خودش است تصریح کرد: حدود 850 نفر در بین کارکنان نیروی انتظامی استان یزد حافظ قرآن داریم که 27 نفر از این افراد حافظ کل قرآن هستند.
فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه ماه آینده مسابقات سراسری قرآن کریم توسط نیروی انتظامی یزد برگزار می‌شود بیان کرد: مطالبه‌ای که حضرت آقا در ارتباط با ترویج فرهنگ قرآنی در خانواده نیروی انتظامی را سعی کرده‌ایم که در استان یزد با جدیت دنبال کنیم و اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

انتهای پیام

captcha