اقامه عزای 28 صفر در آستان مقدس امامزاده حسن(ع)
کد خبر: 3761464
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

اقامه عزای 28 صفر در آستان مقدس امامزاده حسن(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ آستان مقدس امامزاده حسن(ع) همزمان با ایام پایانی ماه صفر میزبان خیل عزاداران در سوگ رحلت پیامبر اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(علیهما‌السلام) مراسم سخنرانی همراه با مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت(ع) در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.
آیت‌الله رزاقی، استاد حوزه و دانشگاه سه‌شنبه، 15 آبان‌ماه در شام عزاداری 28 صفر پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در این آستان سخنرانی می‌کند و در ادامه یوسف جان‌محمدی و موسی علی‌نژاد به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.
سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی و مدیحه‌سرایی احمد نیکبختیان، چهارشنبه، 16 آبان‌ماه و سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بابایی و مدیحه‌سرایی محمد عطاالهی، پنجشنبه، 17 آبان‌ماه همزمان با روز شهادت امام رضا(ع) پس از اقامه نماز ظهر و عصر از دیگر برنامه‌های آستان مقدس امامزاده حسن(ع) به‌شمار می‌رود.
یادآور می‌شود، این برنامه‌ها با همکاری هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)، اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران و هیئت یازهرا(س) برگزار می‌شود.
امیر مقدم
انتهای پیام

captcha