هم‌افزایی نهادها موجب تقویت زیرساخت‌ها می‌شود
کد خبر: 3761727
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

هم‌افزایی نهادها موجب تقویت زیرساخت‌ها می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس مرکز مطالعات راهبردی پدافند غیرعامل گفت: خوشبختانه در استان یزد شاهد ‌همدلی مدیران دانشگاهی و سایر دستگاه‌ها هستیم که با تداوم این هم‌افزایی زیرساخت‌های استان تقویت می‌شود.

هم‌افزایی نهادها موجب تقویت زیرساخت‌ها می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، هوشنگ حاتمی، رئیس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیرعامل 14 آبان با طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی استان در اداره‌کل پدافند غیرعامل استانداری دیدار و گفت‌وگو کرد.
محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این دیدار‌ با بیان اینکه فعالیت های خوبی در اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و شورای پدافند غیرعامل استان در یک سال گذشته انجام شده است، گفت: مسئولیت دبیری ستاد اربعین استان نیز در امسال به این اداره کل داده شده بود که خوشبختانه کمیته های مختلف ستاد عملکرد بسیار خوبی در ساماندهی زائران و اجرای برنامه‌های مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی داشتند.
هوشنگ حاتمی، رئیس مرکز مطالعات راهبردی پدافند غیرعامل کشور در این دیدار بیان کرد: خوشبختانه در استان یزد شاهد ‌هستیم مدیران دانشگاهی و سایر دستگاه‌ها روحیه همدلی، همکاری و دید پدافندی خوبی دارند.
حاتمی اظهار امیدواری کرد: با تداوم این هم افزایی شاهد تقویت زیرساخت های استان در حوزه پدافند غیرعامل باشیم و برنامه‌های استان در این حوزه به نحو شایسته در همه ماموریت‌ها و با راهکارهای متنوع و کاربردی اجرا شود.
سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این ‌نشست ضمن قدردانی از همکاری های انجام شده بین اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و نیروی انتظامی استان، گفت: همکاری بین دستگاهی و تعامل به وجود آمده بین نیروی انتظامی استان و این اداره کل بسیار خوب بوده است.
سردار میرحیدری افزود: روحیه تعامل، تعهد و کارآمدی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد موجب شده تا برنامه‌ها و فعالیت‌های استان در حوزه پدافند غیرعامل به نحو مطلوب اجرا شود.
محمدصادق طهماسبی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد نیز ضمن قدردانی از حمایت های استاندار محترم و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رئیس و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان از همکاری های نیروی انتظامی استان در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل تشکر ‌و قدردانی کرد.
یادآور می شود در پایان این نشست از سرگرد حسین دهستانی، مسئول دبیرخانه پدافند غیرعامل نیروی انتظامی استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha