بسیجیان سرمایه ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3766332
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

بسیجیان سرمایه ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی هستند

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: بسیجیان سرمایه ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی هستند که در جهت حفظ و تداوم نظام در مقابل بدخواهان سینه سپر می‌کنند.

بسیجیان سرمایه ی ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از یزد، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد صبح امروز در دیدار با رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک هفته بسیج و نیز ولادت حضرت رسول اکرم به بسیجی نمونه استان اظهار کرد: بسیجیان چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب گوش به فرمان امام و ولی فقیه بودند و در هر صحنه حضور داشتند.
وی افزود: این فرهنگ و تفکر بسیجی بود که موجب پیروزی و احترام انقلاب شده و حتما این تفکر از مرزهای جغرافیایی ایران هم خارج و امروزه جوانان جبهه مقاومت و سایر جوانان استکبار ستیز با تاسی از سیره و تفکر بسیجی در مقابل مستکبران مبارزه و ایستادگی می کنند.
وی بابیان اینکه شما بسیجیان سرمایه ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی هستید و جهت حفظ و تداوم نظام در مقابل بدخواهان سینه سپر می کنید افزود: اینجانب برای شما و همه بسیجیان سرافراز اسلام آرزوی توفیق و سربلندی می کنم.
یادآور می شود در این دیدار حجت الاسلام موسوی اصل رئیس عقیدتی سیاسی استان، سرهنگ ابوالحسنی رئیس حفاظت اطلاعات استان، سرهنگ زارع کمالی فرمانده ناحیه روح الله، حجت الاسلام شیخ زاده نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله و سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی استان حضور داشتند.
بسیجی نمونه افخمی، رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس پس از بازنشستگی از سپاه بصورت بسیجی، فرماندهی مقاومت سه نصر یزد را بر عهده داشت و اقدامات موثری در راستای انجام امورات محوله انجام داده است.

انتهای پیام

captcha