24 آذر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن كاركنان دولت در فارس
کد خبر: 3771020
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

24 آذر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن كاركنان دولت در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس آخرین مهلت ثبت نام الکترونیکی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن ضمن خدمت کارکنان دولت را 24 آذرماه جاری اعلام كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، احمدرضا نداف، مدیر گروه قران و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 18 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام الكترونیكی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن كریم ضمن خدمت كاركنان دولت 24 آذرماه جاری اعلام شده است.
وی افزود:‌ سازمان اداری و استخدامی کشور مصوب کرد که کارکنان دولت در هر دستگاهی بتواند در طرح حفظ و مفاهیم سوره‌های ناس تا زلزال شرکت كنند.
نداف با بیان اینكه در این طرح از ٨ ساعت آموزش ضمن خدمت و ٢٠٠٠ جایزه به قید قرعه بهره‌مند می‌شود، گفت: پذیرفته‌شدگان در این آزمون از گواهی معتبر با مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و با احتساب ٨ساعت آموزش عمومی بهره‌مند می‌شوند.
مدیر گروه قرآن و عترت ارشاد فارس اظهار كرد: ثبت نام با مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir و ورود به درگاه آزمون سراسری قرآن کریم بخش کارکنان دولت صورت می‌گیرد و آزمون یاد شده بصورت الکترونیکی و همزمان در تاریخ ٢٥ لغایت ٢٧ آذر ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی در پایان گفت: منبع آزمون کتاب، درسنامه حفظ و مفاهیم سوره ناس تا زلزال است که علاقه‌مندان می‌توانند از اداره‌کل و فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به‌صورت رایگان آن را تهیه کنند.
انتهای پیام

captcha