خدمات ارزنده شهید صدوقی به اسلام و انقلاب فراموش نمی‌شود
کد خبر: 3771813
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

خدمات ارزنده شهید صدوقی به اسلام و انقلاب فراموش نمی‌شود

گروه فرهنگی - معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهید صدوقی را عالمی مجاهد و مردم‌دار خواند و گفت: خدمات ارزنده شهید صدوقی به اسلام و انقلاب فراموش نخواهد شد.

به گزارش ایکنا از یزد، محمود پاکدل، معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز گذشته، 20 آذر به همراه مدیران کل معاونت تعاون وارد استان یزد شد.
وی در بدو ورود به دارالعباده یزد بر تربت پاک سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی و یادگار برومندش حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی صدوقی امام جمعه فقید یزد حاضر شد و با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.
معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شهید صدوقی را عالمی مجاهد و مردم‌دار خواند که خدمات قابل توجهی را به اسلام و ایران ارائه کرد و منافقین کوردل حضور او را برنتافتند و در توطئه‌ای ناجوانمردانه به شهادت رساندند.
وی در حاشیه این مراسم با حجت‌الاسلام معزالدینی، نوه شهید صدوقی و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کرد.
پاکدل با قدردانی از حمایت و همراهی مسئولان استان از طرح های مختلف بنیاد، موفقیت یزد را در اجرای موفقیت امیز طرح سپاس را محصول این همدلی و همکاری دانست.
معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به گلزار شهدای خلدبرین رفت و بر تربت مطهر شهدای گمنام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم حاضر شد و یاد و خاطره شهدای والامقام یزد را گرامی داشت.
وی همچنین از بخش های مختلف این گلزارها بازدید و معماری سنتی آن‌ها را شایسته تقدیر دانست.

انتهای پیام

captcha