پوستر اینستاگرامی سردار سلیمانی درباره عملیات کربلای ۴
کد خبر: 3778012
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

پوستر اینستاگرامی سردار سلیمانی درباره عملیات کربلای ۴

گروه شبکه اجتماعی ــ پوستر اینستاگرامی سردار سلیمانی در واکنش به اتفاقات اخیر در فضای مجازی درباره عملیات کربلای ۴ منتشر شد.

پوستر اینستاگرامی سردار سلیمانی درباره عملیات کربلای ۴به گزارش ایکنا؛ صفحه اینستاگرامی منتسب به سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در واکنش به اتفاقات اخیر در فضای مجازی درباره عملیات کربلای ۴ پوستر جدیدی منتشر کرده است.

سردار سلیمانی در تماس تلفنی با برنامه «حالا خورشید» پیرامون حواشی اخیر درباره عملیات کربلای ۴ اظهار کرد:  برخی بحث‌ها پیرامون جنگ را غیر ضروری ‌می‌دانم و در سال‌های اخیر برخی بحث‌های انحرافی دل خانواده شهدا را به درد آورده است مثل فتح بیت‌المقدس. در دوران جنگ یک فرمانده مقتدر و حکیمی بود که بر همه شئونات جنگ نظارت داشت و هم در سطوح مختلف نماینده داشتند و من تصور می‌کنم این نوع بحث‌های انحرافی که رخ می‌دهد به نوعی ارزش‌های دفاع مقدس را زیر سؤال می‌برد و من انتقادات زیادی به کسانی که پیرامون این موضوع می‌پردازند دارم و مهم نیست که این مباحث از طریق چه فرد یا گروهی مطرح شود.
سلیمانی با بیان اینکه عملیات کربلای ۴ نه یک عملیات فریب که عملیات اصلی بود گفت: این دشمن بود که فکر می‌کرد عملیات کربلای۴، عملیات فریب است.

انتهای پیام

captcha