توضیحاتی درباره هفدهمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در خوزستان
کد خبر: 3779520
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

توضیحاتی درباره هفدهمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان درباره هفدهمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در خوزستان توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحاتی درباره هفدهمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در خوزستانسیدکریم موسوی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، دربار هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم گفت: این آزمون یک آزمون ملی است که مهلت ثبت‌نام آن در آن تا 30 دی‌ماه است.

وی با بیان اینکه این آزمون در چند مرحله برگزار می‌شود، توضیح داد: آزمون‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم از اول تا بیست و سوم اسفندماه برگزار خواهد شد. زمان برگزاری آزمون رشته‌های الکترونیکی 1 و 2 اسفندماه، آزمون رشته‌های کتبی 9 اسفندماه و زمان برگزاری آزمون رشته‌های شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن 11، 16، 18 و 23 اسفندماه برگزار خواهند شد.

موسوی گفت:  آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در 3 گروه امتحانی حفظ قرآن کریم با 8 رشته، مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) با 7 رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با 3 رشته برگزار خواهد شد.

موسوی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: سال گذشته 4800 نفر از استان خوزستان در آزمون قرآن و عترت شرکت کردند. این آزمون با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اداره کل قرآن،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و شبکه قرآن و معارف سازمان صداو سیما  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha