ثبت نام ۳۳ هزار همدانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3785368
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

ثبت نام ۳۳ هزار همدانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان همدان از ثبت نام ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر از این استان در سامانه آزمون حفظ و مفاهیم خبر داد.

ثبت نام 33 هزار همدانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریممجتبی جمالی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا 10 بهمن‌ماه تمدید شد.
وی افزود: ثبت نام برای حضور در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۰ دی‌ماه همزمان در سراسر کشور و از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir آغاز شده و تا 10 بهمن‌ماه ادامه دارد.
جمالی اضافه کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۱۸ رشته شامل گروه حفظ قرآن کریم با هشت رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) با هفت رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با سه رشته برگزار می‎شود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان همدان با اشاره به اینکه تاکنون 33 هزار و 500 نفر در استان در سامانه آزمون حفظ و مفاهیم ثبت نام کرده‌اند، گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی آموزش و پرورش از این تعداد، 30 هزار ثبت نامی متعلق به دانش‌آموزان است.
وی با بیان اینکه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌‌شود، اظهار کرد: طبق آخرین برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اسفند‌ماه سال ۹۷ برگزار می‌شود.
جمالی گفت: آزمون رشته‌های الکترونیکی یکم و دوم اسفند‌ماه، آزمون رشته‌های کتبی ۹ اسفند‌ماه، آزمون رشته‌های شفاهی ویژه گروه سنی مقطع ابتدایی و پایین‌تر و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی از ۱۱ اسفند لغایت ۱۶ اسفند و آزمون شفاهی ویژه دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شرکت‌کننده در رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم از، ۱۸ اسفند تا ۲۳ اسفند برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha