دهه فجر؛ بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب
کد خبر: 3787265
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

دهه فجر؛ بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مبلغان و مبلغات باید از فرصت ایام‌الله دهه فجر و فاطمیه برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بهترین استفاده را داشته باشند.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شربف حسینی‌کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، روز گذشته، 14 بهمن در جمع مبلغان، مبلغات و روحانیون مستقر که در محل سالن اجتماعات این اداره کل گردهم آمده بودند، با گرامی داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی با نگاه محتوای دینی و اسلامی مبارزه با طاغوت را دنبال می‌کرد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ابتدا به دنبال سرنگونی نظام طاغوت در داخل کشو بود و پس از آن صادر کردن انقلاب اسلامی به سایر کشورها وسرنگونی تمام حکومت‌های طاغوتی را در دستور کار خود قرار داده و این همان چیزی است که مستکبران جهان را نگران ساخته است.
حسینی‌کوهستانی با بیان اینکه در خصوص دشمنی مستکبران جهان با ملت ایران شکی نیست افزود: دشمنان به دنبال حذف فیزیکی این نظام هستند و حال که به توفیقی دست پیدا نکرده‌اند به دنبال منزوی کردن این نظام هستند.
وی با اشاره به شکست دشمنان انقلاب در چهل سال گذشته علیرغم همه تلاش‌ها و حربه‌ها تصریح کرد: دشمنان اکنون برای تقابل با این نظام نفوذ و استحاله را پیش گرفته‌اند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: دشمن با تربیت و کار گیری عوامل تربیت یافته مبتنی بر فرهنگ غرب و نفوذ آن‌ها در جایگاه‌های حساس نظام به دنبال ضربه زدن به این کشور و انقلاب هستند.
وی کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیگر توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: علیرغم اینکه دشمنان به دستاودهای انقلاب اذعان دارند عده‌ای در داخل به دنبال ناچیز جلوه دادن این دستاوردها هستند.
حسینی کوهستانی گفت: اکنون که انقلاب به ایستگاه چهل سالگی رسیده عده‌ای به دنبال از بین بردن روحیه امید و گسترش شک و تردید در بین اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان هستند.
وی تصریح کرد: مبلغان و مبلغات باید در مقابل توطئه‌های دشمنان به ویژه در حوزه مسائل فرهنگی هوشیار بوده و از فرصت ایام الله دهه مبارک فجر و فاطمیه جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بهترین استفاده را داشته باشند.

انتهای پیام

captcha