22 بهمن امسال باشکوه تر از همیشه/ مدیران کار جهادی را سرلوحه خود قرار دهند
کد خبر: 3788216
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

22 بهمن امسال باشکوه تر از همیشه/ مدیران کار جهادی را سرلوحه خود قرار دهند

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: همه ما موظفیم و باید پای این انقلاب و نظام بایستیم و از ارزش‌های آن با همه کمبودها و کاستی که گاها به خاطر کوتاهی و غفلت ما مسئولان است، دفاع کنیم زیرا بدخواهان اسلام و نظام به دنبال این هستند که غیرت دینی را از ما بگیرند و ما باید با تیزبینی و هوشیاری مدافع انقلاب باشیم.

22 بهمن امسال باشکوه تر از همیشه/ مدیران کار جهادی را سرلوحه خود قرار دهند

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلیمن قدرتی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که شب گذشته 16 بهمن ماه در مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) رجایی دشت در بخش الموت غربی برگزار شد، اظهار کرد: امسال بزرگداشت جشن پیروزی انقلاب اسلامی از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است زیرا دشمن با تمام توان خود به میدان آمده تا با سیاه نمایی برگزاری این جشن را کوچک بشمارد.
رئیس‌کل دادگستری قزوین افزود: به همین خاطر بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخی محکم و دندان‌شکن به شیطنت‌های آمریکا و همه دشمنانی است که به دنبال سوء تبلیغ علیه انقلاب برای ناکارآمد جلوه دادن نظام خواهد بود.
وی تأکید کرد: امروز دشمن افکار و اندیشه‌های قشر جوان و نوجوان ما را با استفاده از ابزارهای گوناگون همچون فضای مجازی هدف قرار داده و درصدد است که باورهای غلط خود را به آن‌ها تحمیل کند و ازاین‌رو اقدامات و دستاوردهای انقلاب و نظام را مورد هجمه قرار داده و به دنبال تطهیر عملکرد رژیم باطل طاغوت است.
مقام ارشد قضایی استان خاطرنشان کرد: اما دشمنان خیال باطل دارند زیرا مردم ما آن‌قدر فهیم و آگاه هستند که به‌راحتی تن به این باورهای غلط نخواهند داد زیرا ارزش‌های اسلامی و سیره اهل‌بیت (ع) در زندگی ما نهادینه‌شده است و برای همان ارزش‌ها بود که در مقابل فساد، ظلم، ستم و بیداد رژیم سابق ایستادند و آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ فرستادند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی تصریح کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و بیداری و هوشیاری ملت، ابرقدرت‌ها و مستکبرین جهانی بخصوص آمریکای جنایت‌کار و خائن را به‌زانو درآورد و به همه ثابت کرد که ملت ما متمایز از سایر ملت‌ها هستند و زیر بار ظلم و ستم بیگانگان نخواهند رفت زیرا این مردم همیشه به دنبال عدالت‌خواهی بودند و یکی از دلایل مهم پیروزی انقلاب همین روحیه عدالت‌خواهی و حق‌جویی مردم ایران بود که برای تحقق آن هزاران شهید را به انقلاب هدیه کردند.
رئیس شورای مسئولان قضایی استان عنوان کرد: همه ما موظفیم و باید پای این انقلاب و نظام بایستیم و از ارزش‌های آن با همه کمبودها و کاستی که گاها به خاطر کوتاهی و غفلت ما مسئولان است، دفاع کنیم زیرا بدخواهان اسلام و نظام به دنبال این هستند که غیرت دینی را از ما بگیرند و ما باید با تیزبینی و هوشیاری مدافع انقلاب باشیم.
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی ما می‌بینیم که دشمن دستاوردهای انقلاب را مورد هجمه قرار می‌دهد باید توطئه آن‌ها را خنثی کنیم و جشن چهل‌سالگی پیروزی انقلاب فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را به‌خوبی و سینه‌به‌سینه برای مردم بخصوص نسل جوان نقل و به همه اعلام کنیم و نشان دهیم که اقدامات و دستاوردهای انقلاب در بسیاری از حوزه‌ها بی‌نظیر بوده است.
این مقام قضایی استان تصریح کرد: ما مسئولان باید قبول کنیم که در برخی حوزه‌ها غفلت کرده‌ایم و به همین خاطر مردم گاها به عملکرد ما انتقاد دارند و اعلام نارضایتی می‌کنند اما با همه این کاستی‌ها ما از مسیر انقلاب که امام خمینی (ره) ترسیم و مشخص کرده است، خارج نشده‌ایم اما تا رسیدن به هدف غایی فاصله‌داریم که اگر مدیران کار جهادی را سرلوحه خود قرار دهند قطعاً این مسیر سریع‌تر طی خواهد شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی گفت: انقلاب ما نتیجه وحدت، ایمان، تظلم خواهی و عدالت‌طلبی ملت ما بود که با رهبری پیر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و امروز نیز باقدرت در مسیر انقلاب تحت رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حرکت می‌کنیم زیرا هدف برای ما از همان ابتدا مشخص‌شده است و تا رسیدن به اوج قله‌های عزت، افتخار و اقتدار از پا نخواهیم ایستاد.
رئیس‌کل دادگستری استان در پایان هشدار داد: دشمن بداند که ما پای عهدی که بسته‌ایم باقدرت و قوت ایستاده‌ایم و نخواهیم گذاشت زیاده‌خواهی آن‌ها ما را از اهدافمان دور کند و هرچه آن‌ها با تحریم و توطئه به ما سخت بگیرند ما مصمم‌تر پای ارزش‌هایمان خواهیم ایستاد و در راهپیمایی 22 بهمن امسال نه‌تنها همانند سال‌های گذشته بلکه پرشورتر درصحنه حضور خواهیم یافت تا مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد.
انتهای پیام

captcha