تمدید مجوز صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) تا سال 1400
کد خبر: 3792943
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

تمدید مجوز صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) تا سال 1400

گروه جامعه ــ رئیس کارگروه اجرایی جایزه مصطفی(ص) گفت: فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) با الزام سازمان بورس، به مدت سه سال تمدید شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی جایزه مصطفی(ص)، پنجمین نشست مجمع سالیانه صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) با حضور اعضای هیئت مؤسس صندوق و برخی از واقفین و خیرین علم و فناوری برگزار شد.

در ابتدای این نشست سیدعلی عمرانی، رئیس کارگروه اجرایی جایزه مصطفی(ص) گفت: از مهم‌ترین فعالیت‌های بنیاد مصطفی(ص) در شش ماهه گذشته می‌توان به برگزاری سومین دوره ‌مسابقه دانش‌آموزی نور؛ گرامیداشت ابن‌رزاز جزری با مشارکت بیش از پنج هزار دانش‌آموز از هفت کشور جهان، تولید و ارسال یک هزار و 700 فیلم کوتاه، برگزاری آئین پایانی رقابت علمی کنز با شرکت هزار و 45 پژوهشگر جوان و اعضای هیئت علمی در حوزه‌های انرژی، سلامت، آب و محیط زیست، اقتصاد و فناوری‌ارتباطات و اطلاعات از 15 کشور جهان اسلام، برگزاری چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم وفناوری(STEP) به میزبانی دانشگاه سلطان قابوس عمان و دومین نشست آشنایی سرمایه‌گذاران با دستاوردهای دانشمندان در عمان اشاره کرد.

در ادامه این نشست سیدعلی عمرانی به شرح ارکان صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) پرداخت.

وی در خصوص جذب منابع مالی در شش ماه گذشته گفت: صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) در این مدت مبلغ دو میلیارد و 600 هزار تومان جذب منابع داشته و جمع کل سرمایه جذب شده در این صندوق 38 میلیارد و 600 میلیون تومان است و بازده آن در یک سال گذشته 17 درصد بوده است.

عمرانی بیان کرد: فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) با الزام سازمان بورس، به مدت سه سال تمدید شد و بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) به عضویت در هیئت مؤسس صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) درآمد.

انتهای پیام

captcha