بانوان کانون خانواده را در برابر بداندیشی‌های دشمن حفظ کنند
کد خبر: 3792974
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

بانوان کانون خانواده را در برابر بداندیشی‌های دشمن حفظ کنند

گروه اجتماعی- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: امروز دشمن برای تضعیف آرمان‌های انقلاب به کمین نشسته‌‌ و لازم است زنان با معرفی و نهادینه‌سازی الگوهای ایرانی و اسلامی کانون خانواده را در برابر بداندیشی دشمن ایمن‌سازی کنند.

به گزارش ایکنا از یزد، فاطمه دانش یزدی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد صبح امروز در دیدار بانوان ادارات یزد با آیت‌الله ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و زن برگزار شد، با تبریک هفته زن و میلاد دردانه عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر اظهار کرد: اسلام آموختن علم و دانش و نيل به مدارج عاليه اجتماعي و علمي و فرهنگي و سياسي را بر زنان مجاز دانسته است.
وی تصریح کرد: پيامبر عظيم‌الشأن اسلام(ص) با يك جمله زيبا و رسا، خط بطلاني بر تمامي طرز تفكرهاي جاهلي كشيده و فرمودند كسب علم و دانش بر همه مسلمانان(چه مرد و چه زن) واجب است.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد ادامه داد: همچنین همان حضرت دست دختر خود را نه فقط به جهت عواطف پدري بلكه به عنوان ارج نهادن به مقام ارزشمند زن مي‌بوسيد و راه و رسم برخورد با زنان را به همگان مي‌آموخت .
دانش یزدی افزود: احترام و ارزش زن در جامعه تا حدي است كه به فرموده رهبر فقيد انقلاب «از دامان زن، مرد به معراج مي‌رود».
وی بیان کرد: همانطور كه مطلع هستيد خانواده كوچكترين ركن سازنده اجتماع است و اگر خانواده سالم باشد مسلماً جامعه نيز رو به صلاح و ترقي مي‌رود.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد ادامه داد: اين بدين خاطر است كه اگر كانون گرم خانواده توسط مادر و زن به محيطي آرام و با محبت و دور از اضطراب و دلهره تبديل شود زمينه را براي رشد و تربيت جسمي، تربيتي، فكري و معنوي كودكان كه آينده سازان مملكت هستند فراهم مي‌سازد و بر این اساس این وظیفه مهم تمام زنان و مادران این دیار است.
دانش یزدی اظهار کرد: از سوی دیگر زنان در عرصه تحقق انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نیز به عنوان بزرگ‌ترین حامیان روانی و حتی پیشگامان خط شهادت خوش درخشیده‌اند.
وی افزود: امروز نیز که دشمنان برای تضعیف آرمان‌ها و توانمندی این انقلاب به کمین نشسته‌‌اند لازم است زنان پرچم‌دار تفکر انقلابی، توانمندسازی اقتصادی و مقاومت اجتماعی در برابر دشمنان باشند و در برابر همجه‌های فرهنگی دشمنان هوشیار باشند و با معرفی و نهادینه سازی الگوهای ایرانی و اسلامی کانون خانواده را در برابر این بداندیشی ایمن‌سازی کنند.

انتهای پیام

captcha