حضور ۴ هزار سیستان‌وبلوچستانی در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3793429
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

حضور ۴ هزار سیستان‌وبلوچستانی در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور چهار هزار شرکت‌کننده در ۱۳ شهر سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

مرتضی کوچکی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور چهار هزار شرکت‌کننده در 13 شهر سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این آزمون با همکاری سه نهاد اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش برگزار می‌شود، افزود: آزمون کتبی 9 اسفندماه و آزمون شفاهی نیز روزهای 11 تا 26 اسفندماه برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: رقابت گروه حفظ قرآن کریم در ١٢ رشته شامل حفظ جزء ٣٠، حفظ جزء اول، حفظ سه جزء اول قرآن، حفظ پنج جزء اول قرآن، حفظ ١٠ جزء اول قرآن، حفظ ١٥ جزء اول قرآن، حفظ ٢٠ جزء اول قرآن، حفظ ٢٥ جزء اول قرآن، حفظ کل قرآن، حفظ موضوعی یک و دو صورت می‌گیرد.
کوچکی اظهار کرد: همچنین رشته ترجمه و مفاهیم قرآن شامل ترجمه و مفاهیم مقدماتی و تدبر در قرآن، رشته سیره و معارف اهل بیت(ع) شامل مفاهیم نهج‌البلاغه یک و دو و مفاهیم سجادیه و آزمون‌های الکترونیک نیز شامل سبک زندگی و سیره معصومین(ع)، ترجمه و مفاهیم مقدماتی و روخوانی قران کریم است که جزئیات آن در سایت www.quranedu.ir ارائه شده است.

انتهای پیام

captcha