کتاب «دعای مادر» چاپ و منتشر شد
کد خبر: 3793514
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)؛

کتاب «دعای مادر» چاپ و منتشر شد

گروه اجتماعی ــ کتاب «دعای مادر» از سلسله کتاب‌های داستان زندگی کارآفرینان برتر ایران همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، روز زن و روز مادر چاپ و منتشر شد.

کتاب «دعای مادر» چاپ و منتشر شد

سعید روان‌فر، مدیرعامل آژانس مسافرتی آسمان هفتم، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، درباره کتاب «دعای مادر» اظهار کرد: نگارش کتاب از زمانی آغاز شد که از من خواستند به عنوان یکی از کارآفرینان برتر ایران، زندگی‌نامه خود را به طور مختصر بازگو کنم. نگارش آن نیز حدود یک سال و نیم به طول انجامید. در این کتاب، دوران کودکی من تا زمان حاضر به تصویر کشیده شده است و مخاطب آن قشر جوان و نوجوان هستند. انتخاب عنوان کتاب را به عهده خودم گذاشتند و من «دعای مادر» را برای آن برگزیدم.
وی افزود: در این کتاب به موضوعات قرآنی و کارآفرینی اشاره شده و خطاب به جوانان این نکته را گوشزد کرده‌ایم که در هر مرحله از زندگی مشکلاتی وجود دارد، ولی جوانان با شناخت خودشان و مهم‌تر از آن، راهنمایی بزرگترها و دعای والدین می‌توانند مسیر صحیح را انتخاب کرده و به موفقیت دست پیدا کنند.
مدیرعامل آژانس مسافرتی آسمان هفتم بیان کرد: همان‌طور که در کتاب آمده است، من در خانواده‌ای مذهبی متولد شدم و خواست والدینم این بود که در مسیر قرآن حرکت کنم. در زمان کودکی، در جلسات قرآنی که مخصوص آقایان بود و در مسجد سید اصفهان برگزار می‌شد، شرکت می‌کردم و در فصل زمستان، در حالی که برف می‎‌بارید، مادرم خودشان را ملزم می‌دانستند که در حجره‌های مسجد سید منتظر من باشند تا سوره‎ای را که از هفته قبل آماده کرده بودم بخوانم. شاید ساعت‌ها طول می‌کشید و مادر من پشت در حجره منتظر می‌ماندند.
روان‌فر ادامه داد: من در سن دوازده سالگی مادر خود را از دست دادم و طبق وصیت‌نامه‌ای که از ایشان باقی مانده و جزئیاتش در کتاب آمده است، متوجه شدیم درخواست مادرم این بوده که فرزندانش در مکتب قرآن و اهل‌بیت(ع) پرورش یابند. ما نیز خواسته مادر را اجابت کرده و جلسات قرآن را پیگیری کردیم. به لطف خدا در رشته قرائت فعالیت می‌کنم و در چند گروه تواشیح مثل گروه تواشیح نوجوانان، نور اصفهان و بشارت عضو هستم که رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: قرآن نه تنها در کسب‌وکار من پر رنگ بوده، بلکه در لایه لایه زندگی من تأثیر داشته است و هر موفقیتی که به دست می‌آید، آن را مدیون تمسک به قرآن و توسل به اهل‌بیت(ع) می‌دانم.
بر اساس این گزارش، در پشت جلد این کتاب آمده: «آقای روان‌فر با وجود آنکه در سن 12 سالگی مادر خود را بر اثر بیماری از دست داده است، ولی همواره دلیل موفقیت خود را دعای مادر می‌داند و راهی که مادر به فرزندش آموخت، در مسیر قرآن و مفاهیم ناب اسلامی بود و یادگاری جاودانه گردید».
انتهای پیام

 

captcha