نخستین نمایشگاه «ملزومات ازدواج» در خاتم گشایش یافت
کد خبر: 3794789
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

نخستین نمایشگاه «ملزومات ازدواج» در خاتم گشایش یافت

گروه اجتماعی ــ در راستای طرح پویش اجتماعی ازدواج آسان و پایدار، نخستین نمایشگاه «ملزومات ازدواج» در شهرستان خاتم گشایش یافت.

به گزارش ایکنا از یزد، نخستین نمایشگاه ملزومات ازدواج پایدار در راستای طرح پویش اجتماعی ازدواج آسان و پایدار صبح امروز با حضور فاضلی فرماندار خاتم و جمعی از مسئولان شهرستان گشایش یافت.

فرجام فاضلی، فرماندار خاتم در این مراسم هدف از برگزاری این نمایشگاه را اجرای برنامه‌های فرهنگی و مشاوره‌ای و همچنین معرفی کالاهای ایرانی توسط صنوف شهرستان بیان کرد.
وی بیان کرد: این نمایشگاه برای جوانان و خانواده‌ها ضمن برگزاری کارگاه‌های مشاوره در جهت انتخاب همسر و تاثیر آن در پایداری ازدواج کالاهای ایرانی به عنوان جهیزیه معرفی و با شرایط ویژه در معرض فروش قرار می‌گیرد.
یادآور می‌شود در این نمایشگاه انجام امور مشاوره و آموزشی به زوجین و جوانانی که در آستانه ازدواج قرار دارند، توسط ادارات بهزیستی، دادگستری، ورزش و جوانان، شبکه بهداشت و درمان و سازمان‌های مردم نهاد انجام خواهد شد.
این نمایشگاه به همت فرمانداری و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در شهرستان خاتم به عنوان اولین نمایشگاه برگزار و به مدت 7 تا 10 روز در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
 
انتهای پیام
captcha