غرس ۴ هزار اصله نهال به یاد شهدای دارالعباده یزد
کد خبر: 3795801
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

غرس ۴ هزار اصله نهال به یاد شهدای دارالعباده یزد

گروه اجتماعی ــ در مراسمی به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، ۴ هزار اصله نهال به یاد شهدای والامقام دارالعباده یزد غرس شد.

به گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی صبح امروز با حضور محمدعلی طالبی استاندار، موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، طلاب و روحانیون 4 هزار اصله نهال به یاد شهدای والامقام دارالعباده یزد غرس شد.
محمدعلی طالبی، استاندار یزد در این مراسم با اشاره به فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: هر کاری که در راستای زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا انجام شود، امری پسندیده و شایسته تقدیر است.
طالبی با اشاره به روز درختکاری اظهار کرد: شهدا و ایثارگران با ایثار خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و ما دورهم جمع شده‌ایم تا به یاد آنان به سنت حسنه غرس نهال را انجام دهیم.
احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: روز 22 اسفند روز بزرگداشت مقام شهدا و جایگاه شاخص این افراد به‌عنوان الگوهای اجتماعی و فرهنگی است و ما هرساله به این مناسبت و در راستای ترویج فرهنگ درختکاری اقدام به کاشت نهال می‌کنیم.
ابراهیمی تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرامش و امنیت امروزمان را بی‌شک مدیون ازخودگذشتگی شهدا و فداکاری ایثارگران هستیم.
وی با بیان اینکه شهدا به معنای واقعی مقرب درگاه الهی هستند افزود: اگر به مناسبت‌های مختلف از شهدا یاد می‌کنیم به این دلیل است که در برابر بزرگی کار آنان مدیون هستیم و کمترین وظیفه ما در قبال آنان زنده نگه‌داشتن نام و یادشان است.

انتهای پیام

captcha