مبلغات و طلاب اعتکاف رجبیه در یزد تجلیل شدند
کد خبر: 3802907
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵

مبلغات و طلاب اعتکاف رجبیه در یزد تجلیل شدند

گروه معارف- طی مراسمی مبلغات و طلاب فعال در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه 1440 با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تجلیل شدند.

مبلغات و طلاب اعتکاف رجبیه در یزد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم تجلیل از مبلغات و طلاب فعال در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه 1440 صبح امروز در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.
حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف رجبیه سال 1440 در 149 مسجد استان با حضور 10 هزار و شصت و یک نفر در برگزار شد.
وی ادامه داد: از مجموع شرکت کنندگان در این مراسم معنوی شش هزار و 221 نفر خواهر و سه هزار و 840 نفر برادر بوده‌اند.
کارگر تصریح کرد: علیرغم تداخل زمان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با ایام تعطیلات نوروز استقبال خوبی توسط مردم از این مراسم معنوی صورت گرفته است.
وی ضمن تقدیراز زحمات مبلغات و طلاب در برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف افزود: بالغ بر 50 مبلغ و طلاب با این اداره در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شهرستان یزد همکاری داشته‌اند.
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه ضمن تقدیر از زحمات مبلغات و طلاب در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف افزود: کسی که شرایط را برای اعتکاف کنندگان فراهم کند مخاطب خداست چرا که حضرت ابراهیم مخاطب خدا بود.
وی با اشاره به تروریستی اعلام شدن سپاه پاسدران انقلاب اسلامی توسط رییس جمهور آمریکا گفت: این اقدام نشان می‌دهد که سپاه نه تنها در کشور و منطقه بلکه در جهان از اثرگذاری بالایی برخوردار است.
حسینی کوهستانی تصریح کرد: این اقدام احمقانه دشمن نشان دهنده اوج ترس و ذلت دشمنان از ملت ایران و به ویژه نیروی نظامی و انقلابی این کشور است.
وی با بیان اینکه داستان سوریه و عراق از نظر دشمنان تمام شده بود گفت: این خواست ملت ایران و اقتدار سپاه بود که مانع برآورده شدن خواب‌های دشمنان شد.
حسینی کوهستانی افزود: این اقدام دشمنان در مقابل زخم‌هایی که در طی این سال‌ها توسط سپاه بر پیکره آنها وارد شده امری طبیعی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: بنا به استناد به آموزه‌های قرآنی که دشمنان از احمقان هستند این حرکت دشمن وحدت و همدلی بزرگی را در بین کارگزاران، احزاب و ملت ایجادکرده است.
یادآور می‌شود در پایان این مراسم از مبلغات و طلاب فعال در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه 1440 تجیلیل و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

انتهای پیام

captcha