تحقق بیانیه گام دوم در آموزش‌وپرورش مورد توجه جدی باشد
کد خبر: 3803290
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

تحقق بیانیه گام دوم در آموزش‌وپرورش مورد توجه جدی باشد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب گفت: باید در نظام آموزش و پرورش کشور تحقق این بیانیه به طور جد مورد توجه قرار گیرد.

بیانیه گام دوم انقلاب در نظام آموزش و پرورش مورد توجه جدی باشدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز، 24 فروردین در جلسه کمیته پشتیبانی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ضمن تقدیر از حمایت‌های آموزش و پرورش استان از مدارس صدرا در سالی که گذشت اظهار کرد: موفقیت این مدارس بدون همراهی آموزش و پرورش ممکن نبود.
وی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات کمیته پشتیبانی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا استان افزود: مصوبات این جلسات گره گشای فعالیت‌های مدارس بوده است.
حسینی‌کوهستانی به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: باید در نظام آموزش و پرورش کشور تحقق این بیانیه به طور جد مورد توجه قرار گیرد.
وی به اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این اقدام تنها نشانه عجز و ناتوانی دشمنان در مقابل عزم و اراده ملت ایران است.
حسینی کوهستانی تصریح کرد: چنین اقداماتی نشان می‌دهد که ملت ایران به ویژه سپاه پاسداران به رسالت خود در قبال انقلاب و اسلام به خوبی عمل کرده‌اند.
وی اضافه کرد: این حرکت احمقانه رییس جمهور آمریکا زمینه ساز ایجاد وحدت ملی در بین احزاب و سلائق مختلف در خصوص اصل موضع دشمنی استکبار با ملت ایران شد.
عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه از مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا استان به عنوان مدارس کیفی و مطلوب در استان یاد کرد و افزود: مدارس صدرا نقش بسزایی در موفقیت‌های آموزش و پرورش استان در شاخصه‌های مختلف ایفا می‌کنند.
وی تصریح کرد: این عزم در مجموعه آموزش و پرورش استان جهت تقویت وگسترش مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا از نظر کمی و کیفی وجود دارد.
دانافر با بیان اینکه در مدارس صدرا تربیت در ساحت‌های شش گانه نسبت به سایر مدارس در جایگاه مناسب‌تری قرار دارد افزود: به همین دلیل حمایت از این مدارس را از تکالیف خود می دانیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به پیش قدمی مدارس صدرا در حوزه اجرا سند تحول بنیادین اظهار کرد: باید تمام تلاش در جهت اجرا کامل و صحیح این سند در مدارس استان صورت گیرد.
یادآور می‌شود اختصاص مکان به مدارس صدرا پسرانه و دخترانه دور دوم شهرستان یزد، نحوه جذب دانش آموز در سال تحصیلی جدید درمدارس صدرا استان، برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در مدارس صدرا استان، تأمین کادر آموزشی و اجرایی مدارس از جممه مسائل مطرح شده در این جلسه بود که تصمیمات لازم در خصوص آن اتخاذ شد.

انتهای پیام

captcha