انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جامعةالمصطفی و دانشگاه آزاد اسلامی
کد خبر: 3807810
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
با حضور رؤسای دو دانشگاه صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جامعةالمصطفی و دانشگاه آزاد اسلامی

گروه حوزه‌های علمیه ــ تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین جامعةالمصطفی و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از المصطفی، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فرهنگی امروز دهم اردیبهشت‌ماه بین جامعةالمصطفی و دانشگاه آزاد اسلامی به امضای حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی و محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

این تفاهم‌نامه که به منظور گسترش مرزهای حکمت و معرفت و ارتقای سطح همکاری‌ علمی، فرهنگی و پژوهشی و نیز بهره‌گیری بهینه از امکانات موجود برای تحقق اهداف مشترک منعقد شد، در چارچوب استفاده از تجارب و ظرفیت‌های بین‌المللی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ارتباطاتی طرفین و به منظور خدمت‌رسانی به گسترش و اجرای طرح‌های مشترک برای حمایت از دانشجویان غیرایرانی، ایرانی، پژوهشگران و استادان از هر دو طرف خواهد بود.

براساس این تفاهم‌نامه، همکاری در زمینه‌های آموزشی شامل تلاش برای تخصیص واحد آموزشی مشترک با کارگروه مشخص جامعةالمصطفی در حوزه دانش علوم اسلامی- انسانی و دانشگاه با کارگروه علوم پایه و پزشکی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی دانش‌افزایی کارکنان و استادان جامعةالمصطفی و دانشگاه، تبادل اعضای هیئت علمی، استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانش‌آموختگان هر دو نهاد در رشته‌های مورد نیاز است.

همچنین زمینه‌های همکاری در حوزه پژوهشی شامل مواردی مانند اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک و فرصت مطالعاتی، برگزاری حلقه‌ کرسی‌های علمی مشترک، ارائه فعالیت‌ها و خدمات کتابخانه‌ای خواهد بود.

در این تفاهم‌نامه آمده است که دانشگاه آزاد اسلامی و جامعةالمصطفی در زمینه فرهنگی مانند تبادل خدمات، محصولات و نرم‌افزارهای فرهنگی، بهره‌مندی طلاب، دانشجویان و کارکنان از امکانات و فضاهای فرهنگی، ورزشی و فناوری طرفین، تعامل سازنده و بین‌المللی انجمن‌ها و تشکل‌های فرهنگی هر دو مجموعه به منظور بهره‌گیری از تجارب یکدیگر همکاری خواهند داشت.
انتهای پیام

captcha