بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه تبیین شود
کد خبر: 3808063
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه تبیین شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیانیه گام دوم را سند افتخار و راهبردی برای همگان دانست و گفت: محتوای این بیانیه در ماه مبارک رمضان برای مردم تبیین شود.

بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه تبیین شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، صبح امروز، 11 اردیبهشت‌ماه در گردهمایی «طلایه‌داران دیانت و سیاست» با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری اظهار کرد: آثار شهید مطهری نقش ارزنده‌ای در رشد و تعالی جامعه دارد و باید در جامعه تبیین و بازگو شود.
وی با اشاره به اینکه دیانت و سیاست ریشه در آیات و روایات دارد، افزود: چرا که دین از سیاست جدا نیست و کسی که می‌خواهد از دین صحبت کند از سیاست و مسائل اجتماعی باید سخن بگوید و سیاست به معنای فرازی که در زیارت جامعه کبیره داریم، این که معصومان و امامان ما سیاست مداران هستند و جامعه را باید مدیریت کنند لذا طبیعی است که در رابطه با این دو موضوع باید سخن گفته شود.
حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: این بیانیه سند افتخار و راهبردی برای همه ما مهم، راهگشا و کارساز است.
وی ادامه داد: همه فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری ریشه قرآنی دارد و در سیره معصومان وجود دارد و این سند مستند به آیات  و روایات است، هم دیانت هم سیاست است و باید در ماه رمضان مطالب آن مطرح تا جامعه با این سند راهبردی آشنا شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: کتاب «مروری بر بیانیه دوم» توسط دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان در ارتباط با بیانیه گام دوم انقلاب آماده شده که امیدواریم در ماه مبارک رمضان مورد توجه باشد.

انتهای پیام

captcha