یزد؛ میزبان اجلاس بین‌المللی «پیرغلامان و خادمان حسینی»
کد خبر: 3809555
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

یزد؛ میزبان اجلاس بین‌المللی «پیرغلامان و خادمان حسینی»

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری هجدهمین اجلاس بین‌المللی «پیرغلامان و خادمان حسینی» به میزبانی این استان خبر داد.

وی با اشاره به میزبانی استان یزد از هیجدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی افزود: این اجلاسیه زیر نظر مستقیم استاندار و نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، روز گذشته، 16 اردیبهشت ماه در نخستین جلسه کانون مداحان و شعرای آیینی استان با تقدیر از فعالیت‌های یک سال این شورا بر لزوم همکاری ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها با این کانون تأکید کرد.
وی با اشاره به میزبانی استان یزد از هجدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی افزود: این اجلاسیه زیر نظر مستقیم استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار می‌شود.
حسینی‌کوهستانی بیان کرد: این اداره کل با نظر استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان آمادگی لازم را جهت همکاری و برگزاری هر چه باشکوه تر این اجلاسیه را دارد.
وی با اشاره به تأخیر پیش آمده در زمان برگزاری انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی در استان گفت: منتظر اعلام دستورالعمل از مرکز هستیم و تا ابلاغ آن شورای فعلی با قوت به کار خود ادامه خواهد داد.
حسینی‌کوهستانی در ادامه به صدور بیانیه گام دوم توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: هر زمانی که روحیه انقلابی، خودباوری و خودآگاهی در ملت ایران زنده شد همه بن بست‌های پیش روی این ملت باز شد.
وی بیان کرد: تمام هم و غم دشمنان بر تضعیف و از بین بردن روحیه انقلابی و جهادی در این نظام است و در این مسیر از هیچ اقدامی دریغ ندارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به آینده این نظام و انقلاب است گفت: تغییر در سبک زندگی مهمترین حربه دشمن در این مسیر است.
وی افزود: خودآگاهی تاریخی که رهبری بر آن تأکید دارند آن است که مردم گذشته خود را بدانند و نسبت به آنچه محقق شده آگاه باشند و برای رسیدن به قلل موفقیت تمام تلاش خود را به کار گیرند.
یادآور می‌شود، در این جلسه هر یک از رؤسای کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان‌ها گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سال 97 ارائه دادند.
در پایان این جلسه از زحمات یک ساله رؤسای کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان‌های استان تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha