اجلاس بین‌المللی «پیرغلامان حسینی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3811221
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

اجلاس بین‌المللی «پیرغلامان حسینی» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ هجدهمین اجلاس بین‌المللی «پیرغلامان حسینی» دهه اول شهریورماه سال جاری به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

اجلاس بین‌المللی «پیرغلامان حسینی» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد، شب گذشته، 22 اردیبهشت ماه در نشست با پیرغلامان حسینی با اشاره به برگزاری هجدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی استان یزد اظهار کرد: یک کمیته مشارکت مردمی نیاز داریم تا خیران و هیات در این بخش فعالیت کنند که لازم است مسئولیت آن را برعهده کانون‌ها و بسیج مداحان قرار داده تا بحث فعالیت مردمی استان در برگزاری اجلاس بزرگتر شود.
وی ادامه داد: این کمیته از هم‌اکنون می‌تواند فعالیت خود را آغاز کند و کمیته‌های اجرایی هم با مشاوره پیشکسوتان، محل برگزاری این مراسم را در نظر بگیرند و مکان مناسب و در شأن برای برگزاری این برنامه در نظر گرفته شود.
استاندار یزد با تأکید بر برگزاری باشکوه این اجلاس بین‌المللی بیان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و همکاری مردم و تشکل‌های دینی و فرهنگی در برگزاری این نشست استفاده شود.
طالبی افزود: به طور قطع برگزاری موفق این اجلاس در قالب بین‌المللی می‌تواند ابعاد جدیدی از میراث فرهنگی و مذهبی یزد را برای سایر کشورها به نمایش بگذارد.
یادآور می‌شود رئیس استانی برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی بر عهده طالبی استاندار یزد، ترحمی معاون استاندار یزد به عنوان دبیر ستاد، اولیای رئیس دانشگاه یزد به عنوان مسئول کمیته علمی فرهنگی، حجت‌الاسلام حسینی‌کوهستانی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان دبیر کمیته تشکل‌های دینی ستاد، جوادیان‌زاده، رئیس اداره ارشاد به عنوان دبیر کمیته برگزاری مراسم، شهردار به عنوان دبیر کمیته تبلیغات شهری و تزیینات، سالاری مدیرکل انتظامی به عنوان دبیر کمیته امنیت و انتظامات، پهلوانیان به عنوان مسئول اطلاع رسانی و رسانه، ملازینلی ریئس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد به عنوان دبیر اجرایی و عظیمی معاون استاندار به عنوان دبیر پشتیبانی و تدارکات ستاد معرفی شدند.

انتهای پیام

captcha