مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی یزد برگزار شد
کد خبر: 3813020
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی یزد برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد با حضور مدیران مؤسسات قرآنی عضو اتحادیه برگزار شد.

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد، شب گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه با حضور مدیران مؤسسات قرآنی در محل اتحادیه برگزار شد.
پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های قرآنی استان یزد به ایراد سخن پرداخت.
جلسه با حضور اکثریت مؤسسات عضو اتحادیه رسمیت یافت و کار خود را آغاز کرد. تعیین هیئت رئیسه جلسه با رأی‌گیری انجام و در این راستا حسین قادری بغدادآباد رئیس مجمع، اعظم میرجلیلی و بی‌بی نجمه حیدری به عنوان ناظر، محمدرضا حسینی به عنوان منشی انتخاب شدند.
سپس دستور جلسه مجمع قرائت شد که در ابتدا گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه به شرح پیوست توسط ریاست هیئت مدیره و مدیر عامل اتحادیه و همچنین گزارش کمیته آموزش و پژوهش توسط جوکار ارائه شد.
در ادامه پس از بحث و تبادل نظر گزارش مالی اتحادیه از سوی واحد مالی اتحادیه ارائه و بازرسان طی نامه‌ای مکتوب تراز مالی را تایید و در نهایت مجمع گزارش را تایید کرد.
تغییر نشانی اتحادیه از خیابان فرخی، کوچه گل به آدرس میدان باهنر، کوچه امیرالمؤمنین از دیگر مواردی بود که در مجمع مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha