اجرای طرح «کودک فیروزه‌ای» در 30 مسجد شهر یزد
کد خبر: 3813224
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

اجرای طرح «کودک فیروزه‌ای» در 30 مسجد شهر یزد

گروه اجتماعی- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای طرح «کودک فیروزه‌ای» با همکاری کانون مساجد استان، در ۳۰ عصر و ۳۰ مسجد شهر یزد خبر داد.

اجرای طرح «کودک فیروزه‌ای» در 30 مسجد شهر یزدعباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به طرح «کودک فیروزه‌ای» ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این طرح کودکان و نوجوانان همراه با خانواده‌های خود در مساجد حضور پیدا کرده و با شرکت در برنامه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و تفریحی که با مضامین دینی و اخلاقی همراه است واپسین لحظات باقی‌ مانده تا اذان مغرب را سپری می‌کنند.
ملازینلی افزود: در این برنامه علاوه بر انتقال مفاهیم ارزشی به کودکان با شیوه‌ای نوین، خاطره خوشی از لحظات ناب ماه مبارک رمضان در یاد آن‌ها باقی می‌ماند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اجرای این طرح در ۳۰ عصر و ۳۰ مسجد شهر یزد با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: در این برنامه‌ها از ظرفیت سازمان‌های مردم‌ نهاد نیز استفاده‌ شده که خود گامی برای بهره‌گیری از توانمندی‌های مردمی و محلی برای اجرای مراسم‌ها و افزایش مشارکت‌ها است.
وی همچنین با اشاره به برگزاری اولین جشنواره شب‌های رمضان در پیاده راه خیابان قیام گفت: این جشنواره از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه هر شب ميزبان شهروندان شهر میراث جهانی یزد است.
ملازینلی نمایش خیابانی، دور خوانی کتاب، بازی‌های رومیزی و فکری و برنامه‌های ورزشی دارت و طناب کشی، ایستگاه سلامت، ایستگاه کودک، گل بازی و نقاشی را از جمله برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha