تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و سپاه الغدیر یزد منعقد شد
کد خبر: 3815756
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و سپاه الغدیر یزد منعقد شد

گروه اجتماعی- تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه الغدیر استان یزد برای مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و سپاه الغدیر استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه الغدیر استان یزد برای مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در زمینهٔ فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، سلامت، توسعه مشارکت‌های مردمی، اشتغال و کارآفرینی، عمرانی و ساخت مسکن محرومان منعقد شد.
استفاده از توانمندی‌های علمی، تخصصی و تجربی قرارگاه برای توانمندسازی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی روستاییان نیازمند و خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند، ارتقای سطح معیشت، خدمات و فعالیت‌های حمایتی به جامعه هدف تحت حمایت، تعامل متقابل در جشن‌های نیکوکاری، عاطفه‌ها و مناسبت‌های مذهبی و انقلابی برای ترغیب خیران به تأمین نیازهای محرومان و همچنین ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و تسهیل و تسریع در ایجاد زیرساخت‌های مناسب در حوزه اشتغال، فرهنگی، معیشت، عمرانی و سلامت روستاییان از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.
جامعه هدف این تفاهم‌نامه روستاییان نیازمند، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در دهستان‌های مناطق محروم شهرستان‌های خاتم، ابرکوه و بهاباد هستند و امکان گسترش همکاری در شهرستان‌های دیگر هم وجود دارد.
در این تفاهم‌نامه توجه ویژه‌ای به توسعه مشارکت‌های مردمی درزمینهٔ سنت‌های حسنه احسان و نیکوکاری و انفاق و همچنین ارائه حمایت‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی درزمینهٔ های اشتغال و توانمندسازی، مسکن و ساختمان، جهیزیه، آموزش پژوهش و مشاوره به نیازمندان به‌ویژه ساکنان مناطق محروم شده است.
این تفاهم‌نامه در ۹ ماده و یک تبصره تهیه و به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام

captcha