مشارکت گردشگران خارجی در پویش تعاملی «#نحو ـ القدس»
کد خبر: 3816326
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

مشارکت گردشگران خارجی در پویش تعاملی «#نحو ـ القدس»

گروه اجتماعی ــ گروه رسانه‌ای دست خط، وابسته به مرکز گردشگری اسلامی ناصریه اصفهان همزمان با روز جهانی قدس با برگزاری پویشی تعاملی با عنوان (#نحو ـ القدس) به استقبال توریست‌های حاضر در میدان امام رفتند.

مشارکت گردشگران خارجی در پویش تعاملی «#نحو_القدس»

به گزارش ایکنا از اصفهان، مدرسه علمیه ناصریه به عنوان اولین مرکز گردشگری اسلامی در کشور با فعالیت‌های مستمر و مناسبتی و با بهره‌مندی از طلاب زباندان و فعالان فرهنگی خودجوش فعالیت‌های فرهنگی و هنری متنوع و مختلفی را در عرصه گردشگری مذهبی انجام داده است. این مرکز تبلیغ بین‌الملل با برپایی نمایشگاه، گفت‌وگوی آزاد و صمیمی، تولید نرم‌افزار و محتوای دینی در تمام طول سال میزبان توریست‌های خارجی از سراسر دنیا است.
از جمله برنامه‌ها، استفاده و بکارگیری فعالین فرهنگی که علاوه بر طلاب شامل دانش‌آموزان و دانشجویان می‌شوند، که در برنامه‌های مختلف از مشارکت آنها استفاده می‌شود و یکی از این برنامه‌ها نیز برگزاری کمپین‌ها و پویش‌های مناسبتی و موضوعی است که یک نمونه آن 22 بهمن سال جاری و برگزاری کمپین #این_داستان_ادامه_دارد بوده است.
گروه رسانه‌ای دست خط، وابسته به مرکز گردشگری اسلامی ناصریه همزمان با روز جهانی قدس با برگزاری پویشی تعاملی با عنوان «# نحوـ القدس» به استقبال توریست‌های حاضر در میدان امام رفتند.
جوانان این گروه با پخش کلیپ‌هایی در ارتباط با مظلومیت مردم مسلمان فلسطین و آخرین وقایع صورت گرفته و در ادامه گفت‌وگویی دوستانه و آزاد در این موضوع، به تبیین حقیقت واژگون جلوه داده شده مسئله فلسطین و روشنگری نسبت به پشت پرده‌ معامله قرن پرداختند.
گردشگران خارجی نیز با بیان نظرات و ثبت پیام خود به مردم فلسطین و جهانیان ابراز همدلی و همدری خود را با مردم ستمدیده فلسطین ابراز کردند.

انتهای پیام 

captcha