جمع‌آوری ۲۰۳ میلیون تومان کمک در طرح «سیل مهربانی» همدان
کد خبر: 3817545
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

جمع‌آوری ۲۰۳ میلیون تومان کمک در طرح «سیل مهربانی» همدان

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین‌(ع) همدان از جمع‌آوری ۲۰۳ میلیون تومان کمک در طرح «سیل مهربانی» بسیج دانش‌آموزی در استان برای سیل‌زدگان خبر داد.

جمع‌آوری 203 میلیون تومان کمک در طرح «سیل مهربانی» همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) محمد‌تقی امیدی‌ساکت، مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه اظهار کرد: طرح «سیل مهربانی هم‌کلاسی‌ها» با مشارکت سازمان بسیج دانش‌آموزی و با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش و سایر تشکل‌ها در سطح تمام مدارس استان برگزار شد.
وی گفت: بروز هر رخداد طبیعی مانند سیل و زلزله باعث ایجاد مشکلاتی برای افراد جامعه می‌شود که در این بین نوجوانان صدمات روحی و جسمی زیادی را متحمل می‌شوند که از جمله این مشکلات ناتوانی مالی در زمینه ادامه تحصیل است.
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار‌الحسین(ع) همدان افزود: احساس تکلیف دانش‌آموزان استان در راستای کمک به هم‌‌نوعان خود باعث شدکه طرح «سیل مهربانی» با مشارکت سازمان بسیج دانش‌آموزی راه‌اندازی وکمک‌های نقدی و غیرنقدی این عزیزان جمع‌آوری شود‌.
وی گفت: این طرح از ابتدای نیمه دوم اردیبهشت سال 1398 اجرایی شد که طی آن 75 میلیون تومان کمک نقدی و 128 میلیون تومان کمک غیرنقدی جمع‌آوری شد که در مجموع 203 میلیون تومان می‌شود.
انتهای پیام

captcha