540 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف یزد اعزام شدند
کد خبر: 3817981
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

540 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف یزد اعزام شدند

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام بیش از 540 مبلغ و مبلغه در قالب برنامه عملیات رمضان 1440 به نقاط مختلف استان خبر داد.

اعزام 540 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان یزد در رمضان 1440حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به فعالیت‌های این اداره کل در رمضان 1440 از اعزام مبلغ و مبلغه به عنوان برنامه‌های شاخص این سازمان در مناسبت‌های ملی و مذهبی خبر داد و اظهار کرد: حضور مردم در مساجد، شب‌های قدر، ایام شهادت حضرت علی (ع)، میلاد امام حسن مجتبی و از جمله شب‌های و سحرهای پرفضیلت ماه مبارک رمضان بهترین فرصت را برای فعالیت‌های تبلیغی مبلغان و مبلغه‌ها فراهم کرده است.
حسینی کوهستانی تصریح کرد: در این راستا و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموع بیش از 540 مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان در قالب برنامه عملیات رمضان 1440 به نقاط مختلف استان اعزام‌ شده‌اند.
وی ادامه داد: از مجموع مبلغان و مبلغه‌های اعزامی 331 نفر بومی و 211 غیربومی و از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به نقاط مختلف استان اعزام شدند.
حسینی کوهستانی تصریح کرد: از مجموع مبلغان و مبلغه‌های بومی 217 نفر مبلغ و 114 نفر مبلغه بوده‌اند که شهرستان‌های یزد با 90 نفر، اردکان با 36 نفر و میبد با 26 نفر بیشترین اعزام را به خود اختصاص داده‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اضافه کرد: 208 مبلغ و 3 نفر مبلغه هم در قالب طرح اعزام از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به نقاط مختلف استان اعزام و مبادرت به فعالیت فرهنگی و تبلیغی کرده‌اند.
وی طرح تغزیه فکری و فرهنگی روحانیون مستقر و اعزامی را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: این طرح با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و از طریق ارسال جزوه، کتاب و فایل در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته است.
حسینی کوهستانی بیان کرد: حمایت از فعالیت‌های هیات مذهبی با رویکرد برنامه‌های سحرگاهی در قالب مناجات خوانی، حمایت در برگزاری اعتکاف رمضانیه، برگزاری گردهمایی طلایه داران دیانت و سیاست ویژه روحانیون، برگزاری جلسات تبیینی با موضوع بیانیه گام دوم ویژه اقشار تاثیرگذار، برگزاری فعالیت‌های قرآنی چون طرح با قرآن در رمضان شامل جزء خوانی قرآن کریم به همراه پخش از شبکه تابان، مسابقه با قرآن در رمضان، برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم و... ازجمله فعالیت‌های شاخص این سازمان در رمضان 1440 بوده است.

انتهای پیام

captcha