کتاب «نقش مردم مهریز در هشت سال دفاع مقدس» چاپ می‌شود
کد خبر: 3818955
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

کتاب «نقش مردم مهریز در هشت سال دفاع مقدس» چاپ می‌شود

گروه فرهنگی ــ دبیر شورای مشورتی دفاع مقدس شهرستان مهریز از چاپ کتاب «نقش مردم مهریز در هشت سال دفاع مقدس» خبر داد.

کتاب «نقش مردم مهریز در هشت سال دفاع مقدس» چاپ می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، غلامرضا نصیری، دبیر شورای مشورتی دفاع مقدس شهرستان مهریز، صبح امروز، 22 خرداد در اولين جلسه شورای مشورتی دفاع مقدس مهريز اظهار کرد: این شورا در نظر دارد از طریق مصاحبه با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مهریز، به عنوان یادگاران دوران جنگ تحمیلی و جمع آوری خاطرات آن‌ها و همچنین، استفاده از خاطرات شهدا و با همکاری هنرمندان، اصحاب رسانه و نیز مسئولان مربوطه شهرستان، کتاب «نقش مردم مهریز در هشت سال دفاع مقدس» را منتشر کند.

نصیری افزود: این شورا در زمینه حفظ یاد و خاطره رزمندگان، آزادگان و جانبازان و شهدا و همچنین به روز رسانی پرونده رزمندگان مهریز فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: بعد از کتاب خاطرات شهید عبداللهی با عنوان «عبداللهی که عنداللهی شد» و کتاب خاطرات شهید محسن زاده و کتاب «شقایق های آسمانی» که به همت بنیاد شهید مهریز به چاپ رسیده، این کتاب چهارمین کتابی است که پیرامون موضوع رزمندگان اسلام و شهدای شهرستان مهریز به چاپ خواهد رسید.

الهام جلوداری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز نیز در این نشست با اشاره به اهمیت نصب تصاویر شهدا در مکان‌های تاریخی و فرهنگی بر پیگیری آن طی ماه‌های آینده با همکاری دستگاه‌های اجرایی قول مساعد داد.

جلوداری افزود: برای ترویج فرهنگ شهادت در بین مردم، جوانان و گردشگرانی که به مهریز می آیند می‌توان از طریق نصب تصاویر شهدا در فرهنگ سازی ارزش‌های دینی و انقلابی اقدام کرد.

انتهای پیام

captcha