نشست «نقش نقد رسانه در توسعه اجتماعی و فرهنگی استان» برگزار شد
کد خبر: 3820398
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
در یزد؛

نشست «نقش نقد رسانه در توسعه اجتماعی و فرهنگی استان» برگزار شد

گروه اجتماعی ــ سومین نشست گفت‌وگوهای اجتماع‌محور با عنوان طرح گام با موضوع «نقش نقد رسانه در توسعه اجتماعی و فرهنگی استان» با حضور مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

Fبه گزارش ایکنا از یزد، فخرالسادات خامسی‌هامانه، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد، پیش از ظهر امروز، 28 خردادماه در سومین نشست گفت‌وگوهای اجتماع محور «گام» با موضوع نقش نقد رسانه در توسعه اجتماعی و فرهنگی استان اظهار کرد: طرح گام با عنوان گفت‌وگوهای اجتماع محور با همکاری جهاددانشگاهی استان و با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد و در راستای گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی افتتاح شد و تاکنون دو نشست با موضوعات مختلف برگزار شده است.

وی ادامه داد: این طرح در راستای بسترسازی برای گفت‌وگوهای اجتماعی بوده و طرح پگاه نیز با همین رویکرد با زبان هنر از جمله فعالیت‌هایی است که در استان در حال برگزاریست.

خامسی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه طرح گام به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب طراحی شده و جای گفت‌و‌گوهای دو سویه خالی بود بیان کرد: به همین دلیل این طرح با موضوع گفت‌و‌گو‌های اجتماع محور برای اقشار مختلف جامعه برنامه ریزی شد تا فرصتی باشد در قالب جلسات، موضوعات مختلف مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه این نشست برای تبادل نظر بین اقشار مختلف جامعه با هدف افزایش کارایی و مشروعیت سیاست‌گذاری مورد توجه است یادآور شد: دغدغه‌های مطرح شده در این نشست در قالب کتابچه چاپ و به ادارات استان اراسال می‌شود.

بهروز اسلامی، مدیر مرکز مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی یزد نیز در این نشست گفت: سلسله نشست‌های طرح گام با توجه به موضوعات مبتلا به جوامع هدف و با موضوعات مختلف یا حضور مسئولان مربوطه طراحی شده که این نشست ویژه اصحاب رسانه با موضوع نقد رسانه در توسعه فرهنگی و اجتماعی طرح شد.

اسلامی افزود: با توجه به فراگیر شدن وسایل ارتباط جمعی و بالتبع فعالیت بیشتر رسانه‌ها، توجه بیشتری در این زمینه می‌طلبد که نگاه ویژه‌ای صورت گیرد.

یادآور می‌شود طرح گفت‌وگوهای اجتماع محور با عنوان «گام» به همت اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری، سازمان جهاددانشگاهی استان، دانشگاه یزد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال برگزاریست که در این راستا سومین نشست این طرح با موضوع »نقش نقد رسانه در توسعه اجتماعی و فرهنگی استان » با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

انتهای پیام

captcha