اجرای پویش «با مهر تا مهر» در همدان
کد خبر: 3820650
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

اجرای پویش «با مهر تا مهر» در همدان

گروه اجتماعی ــ معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: پویش ملی «با مهر تا مهر» با هدف جمع‌آوری کتاب، نوشت‌افزار و اسباب‌بازی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده کشور ۳۰ و ۳۱ خردادماه در این استان اجرا می‌شود.

اجرای پویش «با مهر تا مهر» در همدانمریم پاک‌بین، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: پویش ملی «با مهر تا مهر» با هدف جمع‌آوری کتاب، نوشت‌افزار و اسباب‌بازی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده کشور در این استان اجرا می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه برخی از استان‌های کشور بهار امسال درگیر سیل شدند و این مهم موجب توجه مردم به مسائل معیشتی و رفاهی این هموطنان شد، سازمان جوانان هلال‌احمر نیز درصدد رفع نیاز‌های فرهنگی خانواده‌های این مناطق در اوقات فراغت تابستان و سال تحصیلی جدید، فراخوان تشکیل طرح پویش «با مهر تا مهر» را داده است.
پاک‌بین اضافه کرد: با وجود فرآیند تأمین اقلام اولیه زندگی برای سیل‌زدگان، نیاز‌های خاص کودکان و نوجوانان همچنان مغفول است و با توجه به تعطیلی مدارس و آغاز فراغت تابستان، این نیاز به صورت مضاعف حس می‌شود.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: در این راستا عموم مردم به ویژه کودکان و نوجوانان برای مشارکت در این طرح فرهنگی می‌توانند روزهای پنجشنبه، جمعه، ۳۰ و ۳۱ خرداد‌ماه با حضور در دو کتابفروشی «شهر شب و هنر» در مرکز استان، کتاب و نوشت‌افزار‌های لازم را تهیه و در اختیار هم‌نوعان سیل‌زده خود قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه در صدد هستیم تا این طرح را تمام شهرستان‌های استان اجرایی کنیم، گفت: طی صحبت‌های انجام شده، در کتافروشی هنر، کتب با 10 درصد و نوشت‌افزار‌‌ها با 40 درصد تخفیف و در کتابفروشی شهر شب نیز کتاب و نوشت افزار با تخفیف 10 الی 20 درصدی به مشارکت‌کنندگان در این طرح ارائه خواهد شد.
پاک‌بین با اشاره به اینکه عموم مردم می‌توانند، کتاب، اسبا‌ب‌بازی و لوازم‌التحریر خریداری شده ر در اختیار نمایندگان مستقر در کتاب‌فروشی‌های منتخب قرار دهند، گفت: با یاری خداوند این طرح تداوم داشته و مرحله دوم آن شهریورماه سال جاری اجرا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha