اجرای طرح «با مهر تا مهر» در تویسرکان
کد خبر: 3821206
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

اجرای طرح «با مهر تا مهر» در تویسرکان

گروه اجتماعی ــ رئیس جمعیت هلا‌ل احمر تویسرکان از اجرای طرح «با مهر تا مهر» از سوی اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح «بامهر تا مهر» در تویسرکانرحمت‌الله الوندی، رئیس جمعیت هلا‌ل احمر تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از اجرای طرح «با مهر تا مهر» از سوی اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.
وی گفت: هدف از اجرای این طرح تهیه بسته‌های فرهنگی شامل کتاب، لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی با همت خیرین کتاب‌فروشی‌ها، نوشت‌افزارفروشی‌ها و....جهت توزیع ‌بین کودکان مناطق سیل‌زده است.
الوندی افزود: این طرح همزمان در سراسر کشور به‌صورت یکپارچه در روزهای ۳۰ و ۳۱ خردادماه اجرا شد و بسته‌های فرهنگی آماده شده توسط تیم سحر(تیم حمایت روان سازمان جوانان هلال احمر) بین کودکان مناطق سیل‌زده تقسیم شد.
در ادامه مریم زبده، مسئول جوانان هلال احمر تویسرکان ضمن فراخوان به همه شهروندان از آنان خواست در این طرح انسان‌دوستانه با جمعیت هلال احمر همکاری کرده و با خرید از نوشت‌افزار و کتاب‌فروشی‌ها و اسباب‌بازی‌فروشی‌ها و اهدای آن به کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده همدردی کنند و در حل گوشه‌ای از مشکلات آنان گامی هر چند کوچک بردارند.
انتهای پیام

captcha