کمک ۴۵.۵ میلیارد ریالی مردم همدان به مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3821238
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

کمک ۴۵.۵ میلیارد ریالی مردم همدان به مناطق سیل‌زده

گروه اجتماعی ــ معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان گفت: میزان کمک‌های نقدی مردم استان ‌به مناطق سیل‌زده تا به امروز ۶ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال و کمک‌های غیر‌نقدی به ارزش ۳۹ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال بوده است.

کمک 45.5 میلیارد ریالی مردم همدان به مناطق سیل‌زدهسیلوانا صلح‌میرزایی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: متأسفانه بارش‌های فروردین‌ماه سال جاری باعث وقوع سیلاب در برخی استان‌ها همچون گلستان، فارس، خوزستان و لرستان و بروز خسارت و شرایط بحرانی در این مناطق شد.
وی با بیان اینکه از همان روزهای نخست سیل، مردم خیر و نوع‌دوست استان همدان برای کمک به هم‌نوعان خود شتافتند، گفت: در این راستا پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در سطح استان دایر شد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان ادامه داد: در این راستا میزان كمك‌های نقدی مردم استان همدان به مناطق سیل زدگان تا به امروز 6 میلیارد و 185 میلیون ریال و کمک‌های غیر‌نقدی به ارزش 39 میلیارد و 356 میلیون ریال بوده است.
صلح‌میرزایی با اشاره به اینکه همچنان کمک‌ها به مناطق سیل‌زده ادامه دارد، گفت: اولویت کنونی سازمان هلال احمر، تأمین لوازم خانگی سیل‌زدگان است در این راستا مردم خیر و نوع‌دوست همدان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به واحد داوطلبان مراکز هلال احمر در سطح شهرستان‌ها تحویل دهند.
وی بیان کرد: شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک‌های کشور و یا شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت و یا شماره کارت ۹۷۳۰-۵۰۲۵-۶۳۱۸-۵۸۹۴ بانک رفاه آماده دریافت کمک های نقدی مردم همدان به مناطق سیل‌زده است.
انتهای پیام

captcha