زمان انتقال سیل‌زدگان از اسکان موقت به اسکان دائم کوتاه‌ شود
کد خبر: 3823529
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

زمان انتقال سیل‌زدگان از اسکان موقت به اسکان دائم کوتاه‌ شود

گروه اجتماعی ــ رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور مبنی‌بر کوتاه بودن زمان اسکان موقت سیل‌زدگان، گفت: بانک‌ها باید تلاش کنند که اعتبارات سیل هرچه سریع‌تر در اختیار مردم قرار گیرد تا زمان انتقال از اسکان موقت به اسکان دائم کوتاه‌تر شود.

زمان انتقال سیل‌زدگان از اسکان موقت به اسکان دائم کوتاه‌ شودبه گزارش ایکنا از لرستان، علی طالبی، رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور امروز، دهم تیر در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی استان لرستان، گفت: با یک نگاه اجمالی از ابتدای بحران، نوع‌دوستی و همدلی مردم ایران با لرستان کاملاً مشهود بود، این‌که تمام گروه‌های اجتماعی کشور در آن شرایط سخت پای کار بودند از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: از نیمه اردیبهشت مردم نگاه حاکمیتی نسبت به بالا دست خود داشته‌اند که چگونه آنان از این مشکلات رهایی پیدا کنند.
رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور با بیان این‌که بهتر است برای سازمان‌های مردم‌نهاد در کنار دستگاه‌های دولتی تعریف جدیدی ارائه شود، گفت: مستندسازی در بحران از ضرورت‌های کار است؛ چراکه آیندگان باید از این تجربیات برای مقابله با حوادث طبیعی استفاده کنند.
وی در ادامه از مستندسازی دفتر برنامه‌ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری لرستان تقدیر و تشکر کرد و با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور و وزیر کشور مبنی‌بر کوتاه بودن زمان اسکان موقت سیل‌زدگان، اضافه کرد: بانک‌ها باید تلاش کنند که اعتبارات سیل هرچه سریع‌تر در اختیار مردم قرار گیرد تا زمان انتقال از اسکان موقت به اسکان دائم کوتاه‌تر شود.
رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور از دستگاه‌ها خواست تا زمانی که اعتبارات سیل تخصیص داده می‌شود از منابع داخلی برای این منظور استفاده کنند.
این مسئول بر لزوم توجه بیشتر به رودخانه خرم‌آباد تاکید کرد و با بیان این‌که فضاسازی و زیباسازی برای شهر خرم‌آباد ضرورت دارد، گفت: به شهرداری کمک خواهیم کرد تا پُل‌های این رودخانه که بر اثر سیل تخریب شده‌اند را هرچه سریع‌تر احداث کند.

انتهای پیام

captcha