توجه ویژه به سیل‌زدگان و محرومان در دهه کرامت/ گام دوم انقلاب؛ افق کاری شورای بزرگداشت دهه
کد خبر: 3824004
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت مطرح کرد:

توجه ویژه به سیل‌زدگان و محرومان در دهه کرامت/ گام دوم انقلاب؛ افق کاری شورای بزرگداشت دهه

حجت‌الاسلام ارزانی با بیان‌اینکه توجه به محرومان و کمک به سیل‌زدگان رویکرد شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت است، گفت: تقاضا داریم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه دیدار اعضای این شورا با مقام معظم رهبری را فراهم کنند.

به گزارش ایکنا؛ شبستان نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی» در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که امروز (سه شنبه، ۱۱ تیرماه) برگزار شد، با اشاره به شعار دهه کرامت در سال 98 یعنی «خدمت کریمانه؛ مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» و همچنین طرح موضوع بهار شادی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال گذشته، اظهار کرد: تعداد کارگروه‌های شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در گذشته 23 و سپس 17 مورد بود که به منظور عملیاتی شدن اقدامات مختلف، امسال به شش مورد کاهش یافته است.

رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت افزود: افق چشم انداز این شورا در کارگروه های شش گانه تعریف شده و بر اساس سند چشم انداز و بیانیه گام دوم انقلاب تدوین می شود.

وی تصریح کرد: توجه ویژه به یاری رسانی به سیل زدگان و محرومان با محوریت هلال احمر، کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین جزو رویکردهای جدی در دهه کرامت پیش رو است.

دکتر ارزانی خاطرنشان کرد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضا داریم زمینه دیدار اعضای بزرگداشت دهه کرامت با مقام معظم رهبری را فراهم کنند. ما توفیق داشته ایم که خدمت آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه رسیده ایم و انشاءالله زمینه دیدار با روسای مجلس و جمهور نیز فراهم شود.

انتهای پیام

captcha