ارائه خدمات ویژه مؤسسات قرآنی خراسان رضوی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر
کد خبر: 3825415
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

ارائه خدمات ویژه مؤسسات قرآنی خراسان رضوی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان رضوی گفت: براساس تفاهم‌نامه اتحادیه قرآنی استان با بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان از خدمات و آموزش‌های ویژه در مؤسسات قرآنی بهره‌مند خواهند شد.

ارائه خدمات ویژه مؤسسات قرآنی خراسان رضوی به خانواده‌های شاهد و ایثارگرحجت‌الاسلام حجت مجیدی‌بیلندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان رضوی، عنوان کرد: براساس تعهدات این تفاهم‌نامه اتحادیه، مؤسسات قرآنی فعال را به اداره‌کل بنیاد شهید معرفی می‌کند و همچنین جلسات توجیهی برای مسئولان مؤسسات جهت تحت پوشش قرار گرفتن خانواده‌های شاهد و ایثارگر به انجام خواهد رسید.
وی افزود: براساس تفاهم‌نامه میان اتحادیه قرآنی استان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تمامی فعالیت‌های آموزشی قرآنی در مؤسسات تحت پوشش اتحادیه برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌شود و قرآن‌آموزان شاهد و ایثارگر نیز از تمامی امکانات مؤسسات قرآنی بهره‌مند خواهند شد.
مجیدی ادامه داد: بنیاد شهید نیز در این زمینه متعهد شده تا امکانات انگیزشی و خدماتی مؤسسات قرآنی را مورد حمایت خود قرار دهد، از طرفی آموزش‌های مربیگری برای جامعه ایثارگری نیز با تخفیف ویژه انجام می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان رضوی گفت: در این تفاهم‌نامه قید شده، تمامی مراحل اجرایی مسابقات قرآنی بنیاد شهید با انعقاد قراردادهای و رعایت مراحل قانونی به اتحادیه قرآنی استان واگذار شود، اتحادیه قرآنی استان نیز براساس این تفاهم‌نامه به معرفی جلسات قرآنی منتسب به جامعه ایثارگری جهت شناسنامه‌دار شدن این جلسات خواهد پرداخت.
مجیدی اظهار کرد: با این تفاهم‌نامه امکان استفاده از ظرفیت حسینیه‌های شهید جهت برگزاری کلاس‌ها و همایش‌های قرآنی با همکاری متولیان به انجام خواهد رسید، همه این مفاد ذکر شده در تفاهم‌نامه به ارتقای سطح کمی و کیفی دانش قرآنی و آماده‌سازی جامعه ایثارگری در عرصه‌های ملی و بین‌المللی قرآنی به انجام رسیده است.
وی با بیان این‌که این تفاهم‌نامه میان اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضوی و معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید خراسان رضوی منعقد شده است، عنوان کرد: این تفاهم‌نامه قرآنی به مدت دو سال شمسی و تا نیمه تیرماه سال ۱۴۰۰ معتبر خواهد بود.

انتهای پیام

captcha