سبک زندگی قرآنی باید در جامعه اسلامی جاری باشد
کد خبر: 3827421
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

سبک زندگی قرآنی باید در جامعه اسلامی جاری باشد

گروه اجتماعی- امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه جامعه ما یک جامعه اسلامی است، گفت: در چنین جامعه‌ای باید سبک زندگی قرآنی و سیره و منش اهل بیت(ع) جاری و ساری باشد.

سبک زندگی قرآنی باید در جامعه اسلامی جاری باشدبه گزارش ایکنا از یزد، مهر نوشت: حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، امام جمعه مهریز صبح امروز در مراسم تجلیل از متولیان بقاع متبرکه با حضور خادمان امام رضا (ع) اظهار کرد: شرط سعادتمندی در دنیا و آخرت، پذیرفتن نبوت رسول خدا و ولایت وصی اوست که در زمان غیبت امام زمان (عج)، باید ولایت نایب ایشان را بپذیریم.

وی با اشاره به برگزاری جشن بین المللی زیر سایه خورشید ادامه داد: جشن‌های زیر سایه خورشید وعده دیداری است که تحت لوا و پرچم بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) انجام می‌شود و در قلوب مردم، نور اهل بیت (ع) را روشن می‌کند.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه پایتخت معنوی کشور ایران آستان قدس رضوی و مشهد مقدس است، افزود: باید سبک زندگی قرآنی و منش و سیره اهل بیت (ع) در جامعه جاری و ساری باشد.

محی الدینی بیان کرد: حضور پرچم امام رئوف در بقه متبرک شاه صفی الدین برای مردم مهریز منشأ خیر و برکت است و از این نعمت الهی استفاده‌های معنوی لازم و کافی را ببریم.

وی ادامه داد: امام رضا (ع) علاوه بر منشأ خیرات برای مردم ایران برای همه مردم جهان کرامت و معجزه دارد که باید قدر آن و میزبانی این امام همام را بدانیم.

رضا زارع‌زاده، فرماندار مهریز نیز در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) گفت: با حضور خادمین آستان قدس رضوی و پرچم مقدس بارگاه آن امام همام، عطر و رایحه رضوی در شهرستان مهریز پراکنده شده است.

زارع‌زاده با اشاره اینکه بهترین ادب مزین شدن به آداب حضرت مهدی (عج) است، تصریح کرد: ولایت پذیری یکی از این آداب است که علاوه بر پذیرش ولادیت ایشان ولایت امامان دیگر را نیز پذیرفته باشیم.

انتهای پیام

captcha