زائران اربعین در یزد افزایش می‌یابند
کد خبر: 3827726
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

زائران اربعین در یزد افزایش می‌یابند

گروه اجتماعی- استاندار یزد گفت: امسال با افزایش چشم‌گیر زائران اربعین حسینی مواجه خواهیم بود، بنابراین به آمادگی بیشتر استان نیاز است و باید نیاز‌‌های زائران در زمینه‌های مختلف تأمین شود.

زائران اربعین در یزد افزایش می‌یابندبه گزارش ایکنا از یرد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد پیش از ظهر امروز، 25 تیرماه در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد اربعین استان اظهار کرد: این خدمت سعادتی است که نصیب ما کارگزاران دولتی شده تا خدماتی به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم و این عرصه با کارکرد ارزشی، سیاسی و اجتماعی موثر است.

وی ادامه داد: کمک‌های مردمی که به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان واریز می‌شود، باید شماره حساب مشخص این ستاد برای واریز کمک‌های مردمی اعلام شود.

طالبی بر تشکیل کارگروه‌ها در این زمینه تاکید کرد و افزود: برگزاری جلسات زیر نظر ستاد باید انجام شود و به این نکته باید توجه کرد که امسال با افزایش چشم‌گیر زائران مواجه خواهیم بود بنابراین به آمادگی بیشتر استان نیاز است و باید نیاز‌‌های زائران، حمل و نقل و وسایلی که ضروری است، تامین شود.

استاندار یزد بیان کرد: فرمانداران نیز باید ستاد‌های شهرستانی تشکیل داده و برنامه‌ریزی لازم برای حضور پر‌رنگ مردم شهرستان را داشته‌ باشند.

طالبی با اشاره به اینکه موکب‌های اربعین در قسمت کمک‌رسانی به سیل‌زده‌ها اقدامات خوبی را انجام داده‌اند، از برنامه ریزی و هماهنگی این بخش، سپاه پاسداران و دستگاه‌های دیگر تقدیر و تشکر کرد.

استاتدار یزد تصریح کرد: امیدوارم با همکاری مردم و هماهنگی‌های لازم مثل سال‌های گذشته عملکرد خوبی را از ستاد اربعین استان یزد شاهد باشیم.

انتهای پیام

captcha