فعالیت‌های تبلیغات اسلامی با رویکرد گام دوم اجرایی می‌شود
کد خبر: 3828143
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

فعالیت‌های تبلیغات اسلامی با رویکرد گام دوم اجرایی می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرکل تشکل‌های دینی کشور با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری گفت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی نگاه تحولی به فعالیت‌ها با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب است.

فلبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی کشور 27 تیرماه در نشست با مجموعه‌های فرهنگی استان با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع گام شکوفا شدن آن چیزی است که توسط امام (ره) و بعد آن توسط رهبری به پیش رفته است.

وی به تغیرات صورت گرفته در مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی کشور اشاره کرد و افزود: تقارن این تغییرات با صدور بیانیه گام دوم را به فال نیک گرفته و تمام تلاش خود را در جهت تحقق این بیانیه به کار خواهیم گرفت.

باباخانی با بیان اینکه نگاه بیانیه گام دوم یک نگاه تحولی است اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با ریاست سازمان از ایشان تحول در سازمان را مطالبه کرده‌اند و سازمان رویکرد خود را بر این مبنا متمرکز کرده است.

وی تصریح کرد: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی نگاه تحولی به فعالیت‌ها با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب است.

باباخانی با اشاره به ظرفیت‌های بالای موجود در کشور در حوزه‌های مختلف افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید این ظرفیت‌ها را شناخت و با همدلی از آن‌ها در جهت شکوفایی کشور بهره برد.

مدیرکل تشکل‌های دینی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی دفاع از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را از رسالت‌های اساسی خود می‌داند گفت: تنها راه موفقیت در این مسیر همدلی در بین مجموعه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی است.

یادآور می‌شود در ادامه این جلسه مسئولان هریک از مجموعه‌های فرهنگی حاضر به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود و ارائه پیشنهاد در خصوص تحقق بیاینه گام دوم به ویژه در حوزه فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی پرداختند.

انتهای پیام

captcha