«فرشته یا آدمی» در یزد منتشر شد
کد خبر: 3828663
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

«فرشته یا آدمی» در یزد منتشر شد

گروه فرهنگی ــ کتاب «فرشته یا آدمی» اولین کتاب از مجموعه روایت‌های ماندگار که به معرفی شهید‌ حسین آدمی، یکی از سه شهید خانواده‌ آدمی می‌پردازد، منتشر شد.

«فرشته یا آدمی» در یزد منتشر شدبه گزارش ایکنا از یزد، کتاب «فرشته یا آدمی» اولین کتاب از مجموعه روایت‌های ماندگار است که به معرفی شهید حسین آدمی یکی از سه شهید خانواده آدمی، می‌پردازد و اولین کتاب در نوع خود است که در مورد شهدای ابرکوه نوشته شده است. این کتاب در 56 صفحه در قطع رقعی و به‌همت نشر هدی قم در سال 1398 منتشر شده است.

با توجه به مشغله‌های دنیای امروز، رحیم میرعظیم تلاش کرده تا با بیان خاطراتی کوتاه به زندگی این شهید عزیز بپردازد. پرداخت داستانی، خاطرات شهید را از قالب خاطره فراتر برده و به داستان کوتاه یا فلش استوری نزدیک کرده است.

فرم روایتی که در هر صفحه، یک خاطره شهید بیان‌ شده نیز این فرصت را برای خواننده به وجود می‌آورد که در هر فرصت اندکی بتوان با مطالعه صفحه‌ای از کتاب، با بخشی از ویژگی‌های شهید آشنا شود.

یادآور می‌شود، شهید حسین آدمی متولد اول خرداد 1332 از فرهنگیان ابرکوهی است که دوران مبارزه علیه رژیم طاغوت حضور فعالی داشت و در این راه به‌ افتخار جانبازی نائل شد و پس‌ از آن با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در تاریخ 1 فروردین 1361 به شهادت رسید.

انتهای پیام

captcha