شرکت ۱۵۰۰ مددجوی کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری در اردوهای تابستانه
کد خبر: 3829035
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

شرکت ۱۵۰۰ مددجوی کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری در اردوهای تابستانه

گروه اجتماعی ــ قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری گفت: هم‌زمان با فصل تابستان ۱۵۰۰ مددجوی این نهاد در اردوهای یک‌روزه درون‌استانی شرکت می‌کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، نجف علی‌ حیدری، قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: اردوهای آموزشی و تربیتی باهدف ایجاد شور و نشاط و افزایش آگاهی علمی و فرهنگی مددجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: در نخستین مرحله، این اردوها ویژه دانش‌آموزان دختر تمامی مقاطع تحصیلی، زنان سرپرست خانوار، دانشجویان دختر، نوعروسان و دختران در آستانه ازدواج برگزار و در مرحله دوم نیز ویژه دانش‌آموزان پسر تمامی مقاطع تحصیلی، دانشجویان پسر و آقایان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان ادامه داد: هدف از برگزاری اردوهای یک روزه درون‌استانی، تقویت نظام فکری، اخلاقی و مهارت‌های کاربردی مددجویان است که دوره‌های اخلاق اسلامی، مهدویت، آموزش سبک زندگی دینی، فرزندپروری و مهارت‌های اجتماعی ویژه گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

حیدری اظهار کرد: همچنین ۴۰ نفر از دانشجویان دختر به اردوی زیارتی مشهد و ۲۰۰ دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه نیز به اردوی دانش‌آموزی در استان اصفهان اعزام شده‌اند.

یادآور می‌شود، مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند در راستای کمک به اعزام نیازمندان به سفر زیارتی مشهد مقدس به ادارات کمیته امداد در سطح استان و یا سایت «شوق زیارت» مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha