ازدواج آگاهانه در سالم‌سازی جامعه نقش قابل توجهی دارد
کد خبر: 3832373
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

ازدواج آگاهانه در سالم‌سازی جامعه نقش قابل توجهی دارد

گروه اجتماعی ــ مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری يزد گفت: ازدواج آگاهانه و مبتنی بر انتخابی روشن و عقلانی مسئوليت‌پذيری افراد نسبت به خود و ديگران را تقويت می‌كند و در سالم‌سازی فرد و جامعه نقش قابل توجهی دارد.

ازدواج آگاهانه در سالم‌سازی جامعه نقش قابل توجه‌ای داردبه گزارش ایکنا از یزد، فاطمه دانش‌يزدی، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری يزد صبح امروز، 13 مردادماه در نشست هم‌انديشی و تبادل‌نظر با مسئولان شبكه فعالان ازدواج استان يزد(شفا) اظهار کرد: لازم است با برنامه‌ريزی‌های مختلف به ويژه در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نسبت به تسهيل شرايط ازدواج جوانان اقدام شود.

دانش‌يزدی افزود: ازدواج آگاهانه و مبتنی بر انتخابی روشن و عقلانی مسئوليت پذيری افراد نسبت به خود و ديگران را تقويت می‌كند و در سالم‌سازی فرد و جامعه نقش قابل توجهی دارد.

وی ادامه داد: فعاليت شبكه فعالان ازدواج در استان قابل تقدير است و تلاش می‌شود با بهره‌گيری از ظرفيت‌های مختلف اين بستر را تقويت و مشكلات پيش‌رو برای توسعه مراكزی از اين جنس تسهيل كرد.

یادآور می‌شود، شبکه فعالان ازدواج شفا در زمينه‌های تسهيل ازدواج(ارائه خدمات به صورت اقساطي و رايگان)، تحكيم خانواده(مشاوره و برگزاری دوره‌های آموزشی)، تورهای زيارتی و سياحتی برای ماه عسل و ويژه برنامه‌های حوزه ازدواج و خانواده به فعاليت در سطح استان مشغول است.

انتهای پیام

captcha