تکمیل دارالقرآن بلبلان‌آباد پیگیری می‌شود
کد خبر: 3832511
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

تکمیل دارالقرآن بلبلان‌آباد پیگیری می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با حضور در سامانه سامد پاسخگوی درخواست‌های مردمی شد که پیگیری تکمیل دارالقرآن کریم بلبلان‌آباد و برگزاری مجمع اتحادیه مؤسسات قرآنی به عنوان درخواست مردمی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان روز گذشته، 13 مردادماه با حضور در مرکز سامد استانداری کردستان به سؤالات تلفنی مردم پاسخ داد و توضیحات لازم را درباره درخواست‌های مردم ارائه کرد.

طی دو ساعت حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به مرکز سامد استانداری استان 18 تماس تلفنی از سوی مردم کردستان برقرار شد که از این تعداد دو مورد مربوط به تبلیغات اسلامی بود که مردم درخواست‌ها و مطالبات خود را با وی در میان گذاشتند.

‌کرمی در این ارتباط تلفنی مسائل و مشکلات و پیشنهادهای مردمی در حوزه‌های مختلف را پاسخ گفت که مسائل مطرح شده در زمینه پیگیری تکمیل دارالقرآن کریم بلبان‌آباد و برگزاری مجمع اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کردستان بود.

در پایان این ارتباط تلفنی به هریک از تماس گیرندگان یک کد رهگیری از طریق سامانه داده شد تا بتوانند درخواست خود را در مراحل بعدی پیگیری کنند.

سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با شماره ۱۱۱ است که شهروندان می‌توانند از طریق آن مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را به گوش مدیران و مسئولان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری کنند.

با شماره‌گیری سامانه ۱۱۱ ارتباط مردم با مسئولین برقرار می‌شود و فاصله‌ای را که دشمن ۴۰ سال است تلاش می‌کند آن را زیاد کند یعنی فاصله میان مردم و مسئولان با این کار کم و مردم با مسئولان ارتباط مستقیم دارند.

مردم کردستان می‌‌توانند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه هر روز با شماره تلفن ۱۱۱ بطور مستقیم مسائل و مشکلات خود را با مسئولان دستگاه ‌های اجرایی مطرح کنند.

یادآور می‌شود، بیان مشکلات بصورت مستقیم با مسئول دستگاه اجرایی، کاهش مراجعات مردمی، صرفه‌جویی در وقت شهروندان و دسترسی آسان مردم بدون مراجعه مستقیم به ادارات از جمله مزایای راه‌اندازی سامانه سامد است.
انتهای پیام

captcha