ارائه آموزه‌های قرآنی به شیوه جذاب؛ رسالت مهم ایکنا است
کد خبر: 3833236
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
امام جمعه یزد در بازدید از ایکنا:

ارائه آموزه‌های قرآنی به شیوه جذاب؛ رسالت مهم ایکنا است

گروه معارف ــ آیت‌الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری ایکنا یزد بازدید کرد و توصیه‌هایی به همراه داشت.

توصیه‌های امام جمعه یزد به ایکنا/فقظ  به خبر اکتفا نکنیدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری ایکنا شعبه یزد بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به اینکه در کنار پوشش اخبار، تولید محتوا و ارائه راهکار در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در خبرها مدنظر باشد گفت: اینکه در کنار تولید محتوا و پوشش اخبار آموزش مدنظر باشد خوب است البته ایکنا باید در راستای تشویق به قرآن و حرکت‌هایی در این زمینه در سطح جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کند.

آیت‌الله ناصری افزود: در اخبار به معلمان و خانواده‌ها راهکارهایی ارائه شود تا در تربیت نوجوانان به ویژه تربیت دینی این نسل کوشا باشند و عمر آنها به بطالت گذرانده نشود.

وی ادامه داد: اینکه نوجوانان چند سال درس می‌خوانند ولی از واقعیت‌های جامعه و آنچه باید بدانند، عقب باشند و گرفتار فضاهای مجازی شوند در آینده آنها تأثیرگذار است چرا که دشمن بر روی فکر آنها کار می‌کند و در این زمینه باید راهکارهایی ارائه و در مسیر رشد و کمال هدایت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بیان کرد: فقط به خبر اکتفا نشود و در کنار آن تشوبق و آموزش گنجانده شود به ویژه سعی شود مطالب به نوعی جذاب ارائه و در راستای تشویق و آموزش معلمان و خانواده ها باشد و اینکه در قبال نوجوانان احساس مسئولیت داشته باشند چراکه آنها نعمت‌های خداوند و آینده‌سازان این کشور هستند و اگر به آنها توجه نشود و روحیه و ایمان، اعتقاد آنها مورد توجه نباشد آینده کشور به دست اجانب و غربی ها خواهد افتاد.

توصیه‌های امام جمعه یزد به ایکنا/فقظ  به خبر اکتفا نکنید

انتهای پیام

captcha