بهره‌مندی از ظرفیت‌ مناسبت‌های ملی و مذهبی در ایجاد گفتمان گام دوم
کد خبر: 3833615
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

بهره‌مندی از ظرفیت‌ مناسبت‌های ملی و مذهبی در ایجاد گفتمان گام دوم

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت مناسبت‌های ملی و مذهبی در جهت ایجاد گفتمان گام دوم انقلاب در سطح جامعه تأکید کرد.

لزوم بهره گیری از ظرفیت مناسبت های ملی و مذهبی در جهت ایجاد گفتمان گام دوم انقلاب در سطح جامعهبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، روز گذشته، 17 مردادماه در گردهمایی روسای ادارات شهرستان‌های این اداره کل با اشاره به برگزاری جلسه مدیران ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور به میزبانی مشهد مقدس اظهار کرد: در این گردهمایی 10 برنامه پیشروی این سازمان در حوزه‌های مختلف از جمله غدیر، محرم و ... تبیین شد.

وی ادامه داد: با تغییرات صورت گرفته در برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان مرکز دیگر زمان و مکان معنا ندارد و تمام تمرکز بر روی خروجی برنامه‌های متمرکز شده است.

کارگر با بیان اینکه ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها باید مجموعه فعالیت‌های فرهنگی شهرستان را رصد کنند افزود: ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها باید حامی نیروهای فعال در حوزه‌های فرهنگی و انقلابی باشند.

وی به سختی کار در حوزه فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و تصریح کرد: عوامل بسیاری نظیر تهاجم فرهنگی، تغییر در روش‌ها، به روز شدن ابزارها و ... به این سختی دامن می‌زند.

کارگر با بیان اینکه اگر کشوری از نظر فرهنگی سقوط کند شکستش قطعی است افزود: این مهم در کشور ما که رویکرد اسلامی دارد و دشمنان بسیاری به دنبال سقوط آن هستند نیاز به فعالیت پیشگیرانه جدی‌تری دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد اهتمام در حوزه فعالیت‌های روحانیون به ویژه روحانیون مستقر را از جمله برنامه‌های این سازمان اعلام کرد و گفت: در این راستا طرح بازدید از فعالیت‌های روحانیون مستقر و رتبه بندی آنان با توجه به فعالیت‌های در ماه مبارک رمضان انجام شد.

وی از تبیین بیانیه گام دوم رهبر انقلاب به عنوان سرلوحه فعالیت‌های این سازمان یادکرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در مناسبت‌های ملی و مذهبی و همچنین شبکه تبلیغی در جهت تبیین این بیانیه بهره برد.

کارگر با بیان اینکه نباید تنها به خواندن این بیانیه و برگزاری جلسات اکتفا کرد افزود: باید نکته‌های مختلف این بیانیه را در حوزه‌های مختلف استخراج و در جهت تحقق آن در معنای واقعی کلمه تلاش کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در آستانه ماه محرم نشست‌های اندیشه ورزی ویژه 12 گروه از اقشارتاثیرگذار با عنوان همیاران انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این نشست‌ها ایجاد گفتمانی تحت عنوان بیاینه گام دوم انقلاب در بین اقشار مختلف جامعه است.

یادآور می‌شود در ادامه این جلسه روسای هر یک از ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات اعلام شده پرداختند.

انتهای پیام

captcha