دعای عرفه در بقاع متبرکه یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3833957
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

دعای عرفه در بقاع متبرکه یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری دعای روحبخش عرفه در ۲۵ امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.

دعای عرفه در ۲۵ امامزاده و بقعه‌متبرکه یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: همزمان با نهم ذی‌الحجه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان میزبان خیل عظیم اقشار مختلف جامعه برای برگزاری دعای روح‌بخش عرفه خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: این برنامه در ۲۵ امامزاده و بقعه متبرکه سطح استان برنامه‌ریزی شده که ان‌شاءالله با حضور پر شور مردم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کرمی گفت: این مراسم به صورت شاخص در امامزاده سید جعفرمحمد(ع) به صورت زنده از شبکه استانی مرکز یزد و امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار خواهد شد.

وی همچنین از آماده شدن بقاع متبرکه و امامزادگان برای ویژه‌برنامه جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در استان خبر داد و بیان کرد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و همچنین ایجاد موقوفات جدید غدیری از اهداف برگزاری این طرح است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد آذین بندی و چراغانی، برگزاری جشن، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و... را از دیگر برنامه‌های این دهه دانست.

انتهای پیام

captcha