۳۱ ویژه‌برنامه در دهه امامت و ولایت در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3834068
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷

۳۱ ویژه‌برنامه در دهه امامت و ولایت در یزد اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت ۳۱ ویژه‌برنامه شامل ۴۷۰ اجرا و جشن در این استان برگزار می‌شود.

لبه گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد روز گذشته، 19 مردادماه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: اقدام ویژه‌ای که امسال در دهه ولایت و امامت انجام خواهد شد ارزیابی از برنامه‌های این دهه است که براساس ملاک‌هایی صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: امسال پنجمین سال متوالی است که به صورت متمرکز برنامه‌های این دهه تحت عنوان مبشران غدیر انجام می‌شود و خوشه‌های اجتماعی در حسینیه‌ها و تکایا ایجاد و ارتباطی مؤثر با این سازمان و شهرداری در حوزه‌های مختلف را دارند و اجرای برنامه‌های آن‌ها طبق ملاک‌هایی ارزیابی خواهد شد.

ملازینلی گفت: عدم مزاحمت برای مردم و سد معبر و البته ایستگاه‌های صلواتی به گونه‌ای برپا شود که در حال خدمت به مردم رضایت آنها را به همراه داشته باشد و همچنین بحث نظافت و محیط‌زیست به طور ویژه و... از جمله این ملاک‌ها برای ارزیابی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به شعار امسال این دهه گفت: «یا علی ولایت ره سبز سعادت» در نظر گرفته شده و در این راستا 31 ویژه‌برنامه تدارک دیده شده که 470 اجرا را به همراه خواهد داشت.

وی از برپایی 110 ایستگاه در این دهه خبر داد و افزود: تاکنون 23 جشن برنامه‌ریزی شده که پیش‌‌بینی می‌شود به 30 جشن در محلات مختلف افزایش یابد.

ملازینلی برگزاری جشن بزرگ در روزهای 21، 24، 25، 27 و 29 مردادماه در پارک بزرگ حسن‌آباد، حسینیه امیرچقماق، پارک کوهستان، پارک غدیر وپارک لاله منطقه کشتارگاه را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و بیان کرد: همایش بزرگ سادات به همت مجمع ذریه الرسول در روز 28 مردادماه در امامزاده سیدالصحرا اجرا و همچنین 4 جشن ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

وی برپایی سرودهای خیابانی، پرده خوانی چندرسانه‌ای، اجرای برنامه‌های ورزشی، اطعام غدیر ویژه نیازمندان، شب شعر غدیر، مسابقات حفظ آیات ولایت و مسابقه خطبه غدیر را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: دوره تربیت مربی غدیر از اول مردادماه آغاز شده و شرکت‌کنندگان در مساجد و مکان‌های برپایی جشن‌ها به تبیین مسائل غدیر می‌پردازند.

 

captcha