سمن‌ها؛ کمک‌کننده پیشبرد اهداف دستگاه‌های دولتی
کد خبر: 3834248
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

سمن‌ها؛ کمک‌کننده پیشبرد اهداف دستگاه‌های دولتی

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: استفاده از ظرفیت‌های سمن‌ها، گره‌گشای توسعه فرهنگ در سطح استان و کمک‌کننده به پیشبرد اهداف دستگاه‌های دولتی خواهد بود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ دومین نشست تخصصی هفته مشارکت‌های مردمی با حضور سمن‌های تخصصی حوزه فرهنگی و ایثار و شهادت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری و نماینده اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و معاونان ایشان، 20 مردادماه در خانه تشکل‌های استان خراسان ضوی برگزار شد.
سیدحمید موسوی، مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: استفاده از ظرفیت‌های سمن‌ها، گره‌گشای توسعه فرهنگ در سطح استان و کمک‌کننده به پیشبرد اهداف دستگاه‌های دولتی خواهد بود.
جعفر مروارید، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آماده حمایت از سمن‌های موضوعی و تخصصی مرتبط با فعالیت این مجموعه است و برای برون‌سپاری فعالیت‌های اداره کل آماده هرگونه همکاری در قالب تفاهم‌نامه با خانه تشکل‌ها هستیم.
تسهیل در روند صدور مجوز سمن‌ها، توسعه حوزه فرهنگی با حمایت واقعی سمن‌ها، عملیاتی شدن اهداف دستگاه‌های دولتی در قالب نشست مأموریت سمن‌ها و بهره‌مندی از توان و ظرفیت تشکل‌ها در سند توسعه استان از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران سمن‌های استان در این نشست، بوده است.
شیما آرانیان
انتهای پیام
captcha