ساده زیستی شهید رجایی باید الگوی مسئولان باشد
کد خبر: 3838523
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

ساده زیستی شهید رجایی باید الگوی مسئولان باشد

گروه اجتماعی- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: ساده زیستی شهید رجایی باید الگوی مسئولان کشور باشد و با تلاش و قرار گرفتن در کنار مردم، می‌توان با تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری مبارزه کرد و باعث کاهش فاصله طبقاتی شد.

ساده زیستی شهید رجایی باید الگوی مسئولان کشور باشد.به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور 7 شهریورماه در یادواره شهدای کارمند استان یزد با اشاره به ساده زیستی و همراهی شهید رجایی با مردم اظهار کرد: ساده زیستی شهید رجایی باید الگوی مسئولان کشور باشد.

وی افزود: با تلاش و قرار گرفتن در کنار مردم، می‌توان با تجمل‌گرایی و اشرافی گری مبارزه کرد و باعث کاهش فاصله طبقاتی شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به وعده الهی در مورد نصرت رسانی به مؤمنان گفت: اعتقاد به وعده‌های الهی گره‌گشای مسائل امروز جامعه است.

حجت‌الاسلام محمد قمی با اشاره به اینکه وعده خدا حق است افزود: خداوند به مؤمنان نصرت را وعده کرده و فرموده‌اند که اگر اهل ایمان در مسیر نصرت حق پا بگذارند، نصرت خاص خداوند شامل حال آن‌ها خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: در مسیر نصرت حق، قلب مملو از ایمان و عمل مؤمنانه است و ایمان به وعده‌های الهی گره‌گشا است.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بر ادامه راه پرافتخار آنان تأکید کرد و بیان کرد: مسیر حرکت شهدا مسیری صعودی است و ما باید با بیعت با شهدا در خط و سیره شهدا حرکت کنیم.

وی پیام برگزاری یادواره شهدا را درخواست ما از خداوند برای تعالی و پیمودن مسیر سعادت اخروی با الگو گیری از شهدا دانست.

انتهای پیام

captcha